Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webshop feedback

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 2. Mar 12
Indlæg ialt: 54
Fra  Vivaweb Skrevet kl. 22:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle Amino'er - Håber I har det godt!

Mit team og jeg har designet en webshop til en gårdbutik. 

Gårdbutikken sælger: Møbler i fransk landstil. Stort udvalg af brugskunst og møbler inde for den charmende landstil.

Det ville glæde mig hvis I ville bruge lidt tid på at give jeres mening angående designet:)

http://vivaweb48081.srv103.webshopdemo.net/

Håber jeg høre fra jer!

Med Venlig Hilsen Marck

Fra København
Tilmeldt 2. Mar 12
Fra  Vivaweb Skrevet kl. 23:08

Den lavede 3 tråde det var ikke min mening men der var noget fejl så jeg troede ikke den lavede de 2 andre tråde :(

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 00:19

titlen ville jeg forbedre på siden udnytte bedre google viser op til 70 tegn nu , der er kun et ord i titlen lige nu

sider tomme der skal hurtigt indhold på siden handelsbetingelserne

billeder kan jeg ikke se der er titler tags på sæt det på billederne derved en chance de findes i google søgning.

jeg kan ikke se på siden hvilken kort i tager i mode tager i mod dankort med mere , det ville gøre siden troværdig vis man kan se det med det samme .

kontakt siden ville jeg sætte en kontaktformular på derved lettere at kontakte jer.

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København
Tilmeldt 2. Mar 12
Fra  Vivaweb Skrevet kl. 10:20

Tak for dit svar Mikael. 

Det du har sagt vil vi tage op!

Men angående kontakt og det som er på siderne er vi ikke færdige med endnu, vi mangler masser af indhold. Det var mere med hensyn til designet af hjemmeside, har du noget af sige der ?

Tilmeldt 5. Mar 12
Indlæg ialt: 57
Fra  BB Skrevet kl. 13:30

Hej Marck,

Jeg er helt enig med Mikael vedr. titler. At kalde en underside for blot ”Udsalg” er spild af en god mulighed for at fortælle Google om de søgeord du gerne vil ranke for.

Rent visuelt, vil jeg anbefale dig at arbejde lidt mere med dine billeder. I et vist omfang er det naturligvis smag og behag. Men når jeg ser dine priser (1249 kr for en ”Hylde med Patina” etc.), så tænker jeg, at det er uhyre vigtigt for dig at tingene fremstår så pænt på dine billeder som overhovedet muligt. I det forkerte lys eller mod den forkerte baggrund fremstår din ”Hylde med Patina” som noget gammelt junk med afskallet maling. Tænk på, at dine billeder skal vise noget i retning af ”dyre kvalitetsting med en fin historie” frem for ”en bunke gammelt ragelse”.

Jeg synes, at du har gjort det pænt med produktet ”GR”. Men din ” Køkkenhænger m. kroge” gør sig nok ikke bedst med en hvid væg som baggrund. Eksperimentér med forskellige baggrunde, lyssætninger etc. Det samme gælder dit billede af selve butikken. Du har naturligt lys tændt i loftet, men det ser gult, svagt og kedeligt ud i forhold til det naturlige lys udenfor. Prøv at lade være med at blande naturligt og kunstigt lys. (Professionelle bruger typisk filter, for at matche farvetemperatur.)

Held og lykke med det!

Mvh.
Christian

Bird & Beenfeldt leverer film- og videoproduktion i høj kvalitet. Corporate videos, reklamefilm, profilfilm m.v.

Fra København Ø
Tilmeldt 8. Dec 10
Indlæg ialt: 569
Skrevet kl. 13:50

I burde få jer et bedre domæne.. Haha, JUST KIDDING ;o)

- Den ser godt nok grafisk flot ud, udover jeres paragraftekst, den burde i få en flottere fond, der passer bedre til den grafiske stil.

Ellers er den egentligt ret så overskuelig og nem at finde rundt i. Men som du selv er inde på, er der ikke så meget indhold endnu.

Intet fra mig af, denne gang :o)

Mvh

Marco Poul

Fra København
Tilmeldt 2. Mar 12
Fra  Vivaweb Skrevet kl. 14:00

Hej Christian  - tak fordi du ville bruge din tid på det!

Ja det med udsalg har I helt rart I godt set!

Angående billederne har vi "slet" ikke gjort noget ved det endnu.

Men du har helt ret med billederne. Men der vil snart komme nogen andre på:)

Mit spørgsmål er nok mere om selve opsætningen er fin og let ?, eller om det er for kedeligt ville gerne hører din mening

Mvh.

Marck

Fra København
Tilmeldt 2. Mar 12
Fra  Vivaweb Skrevet kl. 14:06

Hej Marco tak for dit indlæg!

ja der kan godt være noget om den paragraftekst!

Mange tak!

Hav en forsat dejlig dag :)

Mvh.

Marck

Tilmeldt 5. Mar 12
Indlæg ialt: 57
Fra  BB Skrevet kl. 15:11

Hej igen, Marck,

Det er jo meget afhængigt af smag og behag, men jeg synes at selve opsætningen som sådan er fin og overskuelig.

En idé mere: Jeg tror det er vigtigt, at de udvalgte produkter man ser når man kommer ind på siden er direkte relevant i forhold til det man leder efter. Altså, hvis jeg sidder på Google og leder efter nogle antikke trækasser, så skal det meget gerne være trækasser jeg ser, når jeg klikker på dit link eller din adwords reklame. Hvis jeg ser hylder og ikke trækasser, så klikker jeg hurtigt væk igen. Så tænk lidt på hvordan du udvælger de ”Udvalgte produkter”.

Og tænk på at gøre det hele visuelt lækkert, ved at have nogle lækre billeder på siden. Folk køber den slags produkter til de priser I har, fordi de ønsker en oplevelse og en historie og noget der kan tilføje en lækker charme til deres hjem.

God vind!

Hilsen
Christian

Bird & Beenfeldt leverer film- og videoproduktion i høj kvalitet. Corporate videos, reklamefilm, profilfilm m.v.

Fra København
Tilmeldt 2. Mar 12
Fra  Vivaweb Skrevet kl. 09:54

Hej Christian!

Ja du har rart i at smag også er en stor del af designet, om man kan li det eller aj.

Med hensyn til de udvalgte produkter, kan jeg kun sige ja de skal tænkes med omhu!. Da de pt præsentere  sitet. Så de billeder skal jo bare være lige i øjet!

Tak for tid angående sitet, god kritik!

Hav en forsat dejlig weekend Christian det jo dejligt vejr :)

Mvh Marck 

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)