Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webshop til Gårdbutik

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 2. Mar 12
Indlæg ialt: 54
Fra  Vivaweb Skrevet kl. 22:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er - håber I har det godt!

Mit team og jeg har designet en webshop til en gårdbutik

Gårdbutikken sælger: Fransk landstil, Svensk landstil Og Brugskunst. Det lige fra store skabe til små lys :)

Det ville være rart hvis I ville komme med jeres mening omkring designet, hvis I har nogen gode ideer

http://vivaweb48081.srv103.webshopdemo.net/

Håber jeg hører fra jer!

Med Venlig Hilsen Marck

Tilmeldt 4. Feb 08
Indlæg ialt: 1318
Fra  Kirstens Quilt Skrevet kl. 23:53

Hej Marck

ET par småting: Du har en masse menupunkter uden indhold, og når jeg to gange har klikket mig ind på en varegruppe, der er tom, har jeg forladt din butik. Så vis kun varegrupper med indhold.

Din 'mouse-over' på menupunkter er svær - man skal være meget hurtig for at nå at klikke i ruden - lav en almindelig 'folde-ud' - det er ikke lige så spændende, men så kan man da komme videre.

MVH
Kirsten

Kirsten www.kirstensquiltshop.dk

Fra København
Tilmeldt 2. Mar 12
Fra  Vivaweb Skrevet kl. 09:44

Hej Kirsten - Håber du har det godt!

Først vil jeg sige mange tak fordi du tog dig tid til at kigge på det, og give din mening på det.

Det altid godt med kritik 

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 31. Aug 11
Indlæg ialt: 587
Fra  Eos Web I/S Skrevet kl. 10:08

Jeg kan også godt lide designet.

Jeg har også problemer med din menu. Når jeg folder "Møbler" ud, går dele af undermenuen under min skræm. Det betyder at jeg skal scrolle, mens jeg forsøger at få musen til at blive i menuen. Det er meget sværere end det lyder, og jeg har faktisk svært ved at få det til at lykkes. 

Og så lidt teknisk. Du har ikke alt-attributter på dine billeder.

Fra København
Tilmeldt 2. Mar 12
Fra  Vivaweb Skrevet kl. 10:25

Hej Emil tak for dit indlæg!

Det var godt du sagde det med når du scroller ned!

Tak for din kritik det kan helt sikkert bruges til noget!

Mvh Marck

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 10:38

Uden at skulle lyde alt for hård jeg ikke der er meget positivt at sige.

Jeg når jeg tænker på en gårdbutik tænker jeg på lækre produkter, men når jeg kommer ind på siden er den alt for store header fyldt ud med et billede af jesus på korset. Det passet slet ikke til en gårdbutik.

Menuen til venstre virker heller ikke. Når jeg mouser henover udvider den sig så der bliver scrollbar, og når jeg vil scrolle ned forsvinder den igen fordi jeg flytter musen væk fra menuen. Meget upraktik.

Når jeg klikker på nyheder, står det nyheder 3 gange før der kommer en produkt, som i øvrigt ikke er pænt opstillet.

Siden er død uden farver og det ser ud til at funktioner osv er lavet ud fra hvad der lige er muligt i det system det er sat op i, fremfor hvad der konverterer, virker og ser pænt ud.

Mit bedste råd er at begynde forfra, eller i hvert fald rette stort set alt omkring designet. Der skal flere farver, pænere opstilling af produkter, en header der ikke tager så meget plads og hvor der er nogle lækre produkter frem for et Jesus-symbol. Det er hårde ord, men håber I kan bruge det konstruktivt.

Fra København
Tilmeldt 2. Mar 12
Fra  Vivaweb Skrevet kl. 10:46

Hej Thomas tak for dit indlæg!

Altid dejligt med kritik!

Jeg vil tage de hårde ord til mig! da jeg mener jeg kan bruge al den kritik som folk giver.

Jeg ønsker dig en rigtig dejlig dag og tak for din tid sætter jeg stor pris på!

Mvh Marck

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 1987
Fra  MagentoXperten.dk Winkwink.dk Skrevet kl. 11:12

Fin side men den virker lidt ufærdig.. 

Fx synes jeg dem mangler lidt informationer på forsiden. Det samme gælder fx produkter hvor der næsten ingen beskrivelse er. 

Håber det kan bruges :-)

Ejer af Winkwink & Magentoxperten. 

Fra København
Tilmeldt 2. Mar 12
Fra  Vivaweb Skrevet kl. 11:23

Hej Kristoffer tak for dit indlæg!

Nej siden er slet ikke færdig angående alt det som skal ligge på den, heller ikke med hvad for nogen billeder der skal være på. Vi stadig igang med designet :)

hav en forsat god dag :)

Mvh Marck

Tilmeldt 22. Nov 09
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 19:22

Fin side. Jeg synes faktisk ikke der er behov for den store farveolade - det passer jo fint til Vintage stil.

Man skal måske overveje hvordan siden virker med de mest almindelige opløsninger. F.eks. så skal jeg scrolle ned før jeg kan

se teksten under billederne (under Hjem). Så måske lidt mindre billeder.

Derudover virker det til at der er lidt for mange skriftstørrelser/typer under f.eks. "Kontakt".

Man kunne måske også ligge et pænt mønster ind som baggrund i menuen for at sætte den mere i fokus. Noget der ligger tæt på hvis såp

det ikke forstyrer.

hilsen

Ulrik

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)