Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Måske kan du hjælpe .

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 3. May 12
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 18:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har nu længe gået rundt med en ide i hovedet som jeg ikke rigtig kan kom igang, og er bang for at den går fortabt hvis jeg ikke snart tager mig sammen.

Men, Jeg har det svært og overskue hvor det er jeg præcis skal begynde for at undersøge om idéen overhovedet kan bruges, og hvordan jeg evt. kommer igang.

Idéen går kort ud på at lave en energidrik, jeg ved hvad drikken skal indholde osv.

Men hvor skal jeg beynde?

Kender De en firma som man skal henvende sig hos? evt. hvilke firmaer, og har vi nogen af dem i Damark?

Er der nogen regler som jeg skal opfylde først inden jeg kan gå igang med at "prodicere" drikken, såsom pantregler osv. ?

Tak på forhånd og ønsker jer alle en god dag  (:

Fra Vanløse
Tilmeldt 28. May 05
Indlæg ialt: 1805
Skrevet kl. 19:14

Der findes jo flere producenter af læskedrikke i dk

harboes.dk

hancock.dk

Og du kan finde flere her

Cult kunne jo også være en mulighed. Det er jo ikke andet at kontakte dem og hører om de producerer efter egen opskrift. Og det kan også være de kan give feedback på indholdet.

Med venlig hilsen

Brian Jørgensen lobib.dk

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12919
Skrevet kl. 19:31

Lars100-:
Jeg har det svært og overskue hvor det er jeg præcis skal begynde for at undersøge om idéen overhovedet kan bruges, og hvordan jeg evt. kommer igang.

Det findes en masse firmaer som kan fremstille en såda en drik for dig så det produktionsmæssige er ikke noget problem. Det nybegyndere derimod ofte glemmer er hvor svært det kan være at afsætte selv en god vare uden prof. markedsføringsfolk og mange penge.  Har du gjort dig nogle tanker om hvem din målgruppe er og hvordan du vil afsætte varen?

Mvh

Ravn

Tilmeldt 3. May 12
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 20:31

Smile Er rigtig glad for du nævner det.

Ja, jeg har tænkt på målgruppen men mht. profiten og hvor mange penge jeg skal ligge ud med i starten har jeg ikke rigtig noget at gå efter.

Derfor tænkte jeg at nogle overvejelser vil løbbende dukke op når jeg kontakter firmaer som fremstiller sådan en drik.

Fx. kunne jeg rigtig godt tænke mig at vide hvor meget en tom dåse vil kom til at koste, og hvordan man evt. kan markedsfører det. FX. har jeg lagt mærk til at 7elleven har et stort sortiment af drikkevare i deres køleskab, og mange af dem er ikke noget jeg rigtig kender til særlig meget, spørgsmålet er om 7elleven laver særaftaler når de sætter deres produkter i deres køleskab, eller de er som alm. køber ligesom alle andre.

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12919
Skrevet kl. 22:36

Lars100-:

spørgsmålet er om 7elleven laver særaftaler når de sætter deres produkter i deres køleskab, eller de er som alm. køber ligesom alle andre.

Du kan vare 110 % sikker på at 7elleven  vil tage sig godt betalt for at du kan få dine vare på Deres hylder. Alle store supermarkeder gør brug af markedsføringsbidrag.

http://www.dr.dk/Nyheder/Penge/2012/01/11/180522.htm

Mvh

Ravn

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)