Hey Aminos. Så er vi på den igen med endnu et tilbud. Sidst valgte 3 personer at benytte tilbuddet, men da vi nu har fået en ekstra multimedie designer ind i stabben ser vi os nødsaget til at smide endnu et lowcost tilbud ud!. Vi tilbyder en Jquery mobil side og en Wordpress hjemmeside. Tilbuddet indkluderer: 1) Lettere SEO. 2) En hjemmeside opsat i et design vi sammen finder på. Wordpress / Joomla/ Drupal hjemme side. Typisk indeholdende:
3) En Jquery Mobil hjemmeside: 2012 er året hvor mobil søgninger overstiger PC søgninger, så sørg for at være klar til at fange dine kunder her med en datareduceret side indeholdende diverse click to call, let læselige tekst og google maps Typisk indeholdende:
4) Vi starter hele processen med at tage en samtale. Hvor vi får diskuteret hvad i mener i har brug for, arbejdet skal ske som i et samspil og ikke et soloprojekt for vores side. Vores normale pakke ligger på 5000 DKK for denne kombination. Men som Amino får du den for 2400 DKK.
|
Hej "QER"
Jeg er ved at starte et firma, der laver et produkt, der skal sælges i rigtigt mange lande, så jeg har brug for en hjemmeside.
Det vil være dejligt hvis i vil kontakte mig, så vi måske kan finde ud af noget.
Med venlig hilsen
Claus Pedersen
Divide.DK