adresse sted i træner kunne ville være langt lettere at finde vis der var et google map kort på siden eller andet kort der viser jeres tilholds sted, samme siden ville jeg også lave en kontakt formular derved lettere at kontakte jer.
jeg ville oveni sætte google plus på siden det kan hjælpe en med dette social medie i google
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
The reason for not buying a theme is simple, we are a voluntary union. Where we are so lucky, that a one of the coaches have a company with some web skills. We are very happy that DNW-Solutions, like to help us for free. Yes the theme is not perfect, but that is what we get when anyone only can you there spare time.
About the space between text and edge, that was a little mistake. That has been fixed.
@Mikael
Ja vi har godt tænkt at ligge google map ind, der står også på vores 2Do liste. :) Der er tænkt meget over en kontakt formular, men da det ikke er klubben i sig selv. Men et hold man skal kontakte, og der står kontakt info på alle trænere. Har vi besluttet ikke at have det.
Min eneste indskydelse er, at i burde få en større mulighed for at komme til forsiden. I har godt nok Home knappen, men i burde tænke på, om i fx kunne gøre jeres diamant logo til et link til forsiden.