Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til bryllupskort printer model

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Greve
Tilmeldt 21. Jun 08
Indlæg ialt: 53
Fra  CMSexperten Skrevet kl. 07:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der nogen der ved hvilket model eller type printer der kan bruges til bryllupskort print??

Det skal være en printer der kan printe på tykt papir, og de papir der bliver printet skal kom ud uden at blive foldet rundt i printeren.

Mvh

Mustafa

Tilmeldt 28. Feb 10
Indlæg ialt: 300
Skrevet kl. 09:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Prøv Oki eller brother .. De plejer at være gode, men du se på de dyre løsninger, som koster over 20.000-30.000..

Fra Greve
Tilmeldt 21. Jun 08
Indlæg ialt: 53
Fra  CMSexperten Skrevet kl. 20:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Dem har jeg prøvet at snakke med, de har ikke rigtige nogen der passer til bryllupskort :(

Fra Kolding
Tilmeldt 5. Sep 09
Indlæg ialt: 523
Fra  All Creative A/S - Vejle Skrevet kl. 07:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hvis du vil have en printer som overhovedet ikke bøjer papiret - dvs det i princippet kører direkte igennem fra bagsiden og kommer ud på forsiden - så kan den heller ikke udskrive på begge sider af papiret. Det skal du gøre manuelt ved at vende papiret og printe to gange.

Den slags printere findes kun som inkjet og findes i sortimentet fra både HP og Canon. Du skal kigge efter modellerne hvor papiret "står op" på bagsiden af printeren.
Er inkjet ikke godt nok så skal du kigge efter en helt anden type printer. F.eks. Canon ImagePress eller Canon ImageRunner.
Her snakker vi så udstyr i prisklassen over 250.000 og de kan som regel kun købes med serviceaftale som inkuderer forbrug og løber over en årrække

Nu ved jeg ikke hvad din plan er, men hvis det er fordi du en enkelt gang skal lave bryllupskort til et bryllup, så vil det være langt billigere at få dem printet ude i byen hos det lokale trykkeri/printcenter som har det rigtige udstyr.

Kim Thranborg / Projektleder hos All Creative A/S / www.allcreative.dk

Fra Greve
Tilmeldt 21. Jun 08
Indlæg ialt: 53
Fra  CMSexperten Skrevet kl. 15:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for hjælpen, tror jeg fandt en hos Epson Smile

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)