Står og mangler lidt hjælp til at finde et plugin til WordPress. Jeg er ved at lave en side til en kunde. På denne side har kunden en liste over service (bestik, tallerkner osv). Denne liste skal besøgende have mulighed for at udfylde direkte på siden, hvorefter de både skal kunne printe den ud, samt sende den direkte via mail.
Ved ikke helt om det her plugin vil være hvad du søger, men jeg benytter selv Quform, hvilket kan opsættes med forskellige bokse og afkrydsningsfelter som man nu lyster. Det er godt nok et betalingsplugin, men er yderst tilfreds med dets funktioner mv. Måske det kan hjælpe dig?
Heine: Havde faktisk slet ikke tænkt på, at man kan bruge Contact Form 7 til denne funktion, men det er selvfølgelig rigtig nok. Det vil jeg prøve.
René Sejling: Hvis Contact Form 7 ikke dur' så kigger jeg lidt nærmere på dit tip. Tak for det.
Tjenester.dk: Der er ikke noget budget fra kundens side. Det skal jo helst ikke koste noget hehe, men det kan jo være at det ender med det. Og så skal jeg nok lige huske dit i baghovedet, hvis det kommer dertil.