Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er mine reklamer for små?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Vejle
Tilmeldt 8. Jun 09
Indlæg ialt: 538
Fra  Androiderne.dk Skrevet kl. 14:36
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg er ved at få lidt reklamer på plads i løbet af de næste par måneder. En ting der dog undrer mig, derfor ville jeg gerne høre hvad i siger, er at jeg nu har haft nogle bannere på i over en uge, og hver dag ser det næsten ligesådan ud for et banner fra Mobiltjek: omkring 3000 visninger, og 30 klik på Mobiltjeks banner i bunden af nogle af mine artikler. Hvis vi trækker 1/3 fra, banneret er lidt lille til mobilen, men kan dog ses og tilgås via mobilen, så siger vi 2300 (vi siger at 1/3 har en så lav opløsning at den er "synlig") visninger og 32 klik.

Der er ca. 5000 sidevisninger om dagen, og den banner i kan se ude til højre (den der flimrer), den er der tit kun et enkelt klik på i løbet af en dag hvor den så har været vist omkring 2500 gange (den er ikke med på mobilen).

Er det ikke lovlig lidt der klikker, og/eller er de svære at se, eller er der bare ikke flere der klikker på reklamer? 

Skal man bare prøve sig frem, eller er der nogle "regler" for placering osv?

Eksempel: http://www.appsandroid.dk/joomla/amino.html

Fra Vejle
Tilmeldt 8. Jun 09
Fra  Androiderne.dk Skrevet kl. 17:20

det drejer sig om den lille reklame helt nede i bunden på artiklen.

Fra Odense
Tilmeldt 6. Oct 11
Indlæg ialt: 584
Skrevet kl. 17:37
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg synes at banneret for Mobiltjek bliver gemt væk, da baggrundsfarven på banneret går i ét med baggrundsfarven for din side.

Yderligere, så kan man umiddelbart ikke se det er en reklame, da der både er forstyrrelser over og under banneret (jeg snakker om dit stjernesystem/tags og teksten "Log ind eller registrèr dig via topmenuen for at skrive kommentarer")

Få det til at skille sig lidt ud - og put det meget gerne banneret længere op i artiklen, så skulle folk gerne få lidt mere øje på banneret ;)

Fra Vejle
Tilmeldt 8. Jun 09
Fra  Androiderne.dk Skrevet kl. 18:13

Tak kevin, det var sådan et svar jeg søgte. Du tænker at jeg med fordel kunne sætte det f.eks lige efter indledningen, altså således at reklamen ikke kan ses på forsiden (indledning), men når de så klikker sig ind på artiklen kommer den lige efter, altså midt i artikle..

Fra Odense
Tilmeldt 6. Oct 11
Indlæg ialt: 584
Skrevet kl. 18:34
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Høy:
Du tænker at jeg med fordel kunne sætte det f.eks lige efter indledningen

Efter at have læst en del artikler om reklamer her på Amino, så har jeg observeret at de fleste mennesker har den højeste klik rate på reklamer/bannere, når dette banner er placeret lige efter indledningen eller over selve artiklen :-)

Fra Vejle
Tilmeldt 8. Jun 09
Fra  Androiderne.dk Skrevet kl. 20:00

OK, tusind tak for et godt svar:-)

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)