Angiv hvem du er i overførsel besked - samt send en e-mail til donation@modified.dk - med angivelse af dit beløb, samt om du vil have dit navn offentliggjort - hvis du vælger at være anonym, får du en unik identitet i stedet, så du vil fremgå af listen - du kan identificere dig selv, men ingen andre kan identificere dig.
Har nu indbetalt, og står som Entrepreneur Jan, og på listen også anføres som sådan tak.
Hvis i mener jeg kan være repræsentant for at styre det her donationer kan overførsel ske til dette kontonummer
Sparekassen Balling 9312 0000229466
LÆS VENLIGST: Angiv hvem du er i overførsel besked - samt send en e-mail til donation@modified.dk - med angivelse af dit beløb, samt om du vil have dit navn offentliggjort - hvis du vælger at være anonym, får du en unik identitet i stedet, så du vil fremgå af listen - du kan identificere dig selv, men ingen andre kan identificere dig.
Hvis trådstarter nægter at modtage pengene på denne måde, vil pengene blive tildelt til en person med special behov, som bliver valgt af fleretallet af aminoer der har doneret - ud fra forslag fra aminoer :)
Jeg lægger en liste ud med donationer der opdateres daglig.
Hvis i mener jeg kan være repræsentant for at styre det her donationer kan overførsel ske til dette kontonummer
Sparekassen Balling 9312 0000229466
LÆS VENLIGST: Angiv hvem du er i overførsel besked - samt send en e-mail til donation@modified.dk - med angivelse af dit beløb, samt om du vil have dit navn offentliggjort - hvis du vælger at være anonym, får du en unik identitet i stedet, så du vil fremgå af listen - du kan identificere dig selv, men ingen andre kan identificere dig.
Hvis trådstarter nægter at modtage pengene på denne måde, vil pengene blive tildelt til en person med special behov, som bliver valgt af fleretallet af aminoer - ud fra forslag fra aminoer :)
Jeg lægger en liste ud med donationer der opdateres daglig.