Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp en amino iværksætter igang

Side 2 ud af 18 (180 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 10. Dec 08
Indlæg ialt: 611
Skrevet kl. 19:24
Hvor mange stjerner giver du? :

NY:
Har du set deres administrationsgebyr?

Nej, har ikke lige gravet dybere ned i detaljerne. Syntes bare det er en fed side og mulighed :)

og ja, der er noget administrationsgebyr, men har set lignende sider hvor det ligger på omkring 10%, men nok om det

pointen var, at trådstarter kunne forsøge sig med en indsamling og forsøge at skrabe de 3.000 kr sammen til at komme igang.

Mvh Thomas

Vi slår et slag for bedre Blogs! Blogbattle.dk - Tilmeld din blog GRATIS!

Fra Allinge
Tilmeldt 9. Jan 09
Indlæg ialt: 1822
Fra  Websitecare Skrevet kl. 19:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg har lige stået i samme situation som dig (at skulle bruge 3000 kroner som man ikke lige har)

Det var for under 1 uge siden og i dag har jeg købt foto udstyr som var det jeg skulle bruge.

jeg solgte en masse af mine ting for at kunne skaffe penge til det. 

Min printer, knallert, den ekstra ram blok i pcen, den ekstra harddisk, mit tv (gammelt hvor jeg ikke kan skifte kanal uden en ny fjernbetjening), kabler, en ekstra blæser, min wii - plus moddede den for at få prisen op, min mobil som virker ordenligt og min plæneklipper ( som jeg nok kommer til at mangle om en uge når græsset er vokset for højt - men finder en gammel en som jeg kan bruge eller låner en) 

Jeg satte endda min pc til salg for at kunne skaffe de ekstra 200 jeg ville kunne få ud af det ved at købe en mindre en bagefter. Den fik jeg så ikke solgt før jeg fik de 3000.

Men jeg har nu skaffet 3000 kroner og har for en time siden bestilt det jeg skulle bruge til at kunne tage ordenlige billeder til min virksomhed. Kunne lade min virksomhed købe det, men vil købe det for mine egne penge fordi jeg selv skal bruge det til ferie billeder osv. Penge som jeg så ikke havde ekstra før nu. 

Hvorfor fortæller jeg det, når det intet har med dig at gøre... Fordi du måske ikke har tænkt at dine gamle ting kan indbringe dig de penge du har brug for - mange gange små.

Men held og lykke med at skaffe de 3000 og din fremtidige foto's :)

Fra Viborg
Tilmeldt 5. Jun 10
Indlæg ialt: 1941
Fra  Modified Solutions ApS Skrevet kl. 19:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

Mit firma donerer gerne 500kr til denne sag - hvem samler?

Edit: dertil kommer en gratis basis hjemmeside hvis du skulle bruge det, og eventuelt SEO hjælp

Fra Silkeborg
Tilmeldt 28. Feb 11
Indlæg ialt: 316
Fra  db web ApS Skrevet kl. 20:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Tom Frank Christensen:

Mit firma donerer gerne 500kr til denne sag - hvem samler?

Edit: dertil kommer en gratis basis hjemmeside hvis du skulle bruge det, og eventuelt SEO hjælp

Jeg står klar med 300 kr hvis der melder sig en indsamler :)

Hvad med dig Tom? var det ikke lige en sag for dig :P

Fra Viborg
Tilmeldt 5. Jun 10
Indlæg ialt: 1941
Fra  Modified Solutions ApS Skrevet kl. 21:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Ragnar-Gwyn:

Tom Frank Christensen:

Mit firma donerer gerne 500kr til denne sag - hvem samler?

Edit: dertil kommer en gratis basis hjemmeside hvis du skulle bruge det, og eventuelt SEO hjælp

Jeg står klar med 300 kr hvis der melder sig en indsamler :)

Hvad med dig Tom? var det ikke lige en sag for dig :P

Hej Ragnar-Gwyn

Hvis ingen anden har meldt sig til i morgen ved middagstid - så skal jeg nok samle pengene :) Med opgørelse over hvem, hvilket firma eller person der har doneret penge (Med mindre folk vil være anonym)

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1543
Fra  Sjællands ejendomsservice Toprobot.dk Skrevet kl. 21:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person
Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 21:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Johnny Nielsen:

Hvis Entrepreneur - Jan

er med så er jeg også, dejligt og se ham positiv  :-)

Hehe jeg er skam altid positiv Smile Men godt at se at min initiativ giver respons og hvis Frank samler pengene ind er det fint med mig. Og hvis vi ikke hører fra trådstarter, så kan vi måske blive enige om noget andet at donere pengene til Smile - synes bare de måske skal gå til et menneske med virkeligt behov, fremfor en organisation.

Køb ren argan olie her

Fra Silkeborg
Tilmeldt 28. Feb 11
Indlæg ialt: 316
Fra  db web ApS Skrevet kl. 21:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det her ligner jo starten på en lille "startop-pulje" som jeg synes vi mangler i dagens Danmark.

Det er synd at der er folk der brænder efter noget men ikke kan komme til det fordi den "dyre" kontanthjælp ikke slog til. Hvis de kunne få en lille "bonus" til at starte på det de brænder for, kunne staten ikke kun få mindre underskud, de kunne måske endda tjene på det :)

Nå.. ikke så meget politik, så kan man hurtigt få startet noget som nok ikke var trådstarters hensigt :) Jeg synes dette lyder som et godt og håndgribeligt projekt, og jeg håber der er flere der følger trop :)

Fra Viborg
Tilmeldt 5. Jun 10
Indlæg ialt: 1941
Fra  Modified Solutions ApS Skrevet kl. 21:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hvis i mener jeg kan være repræsentant for at styre det her donationer kan overførsel ske til dette kontonummer

Sparekassen Balling
9312 0000229466

LÆS VENLIGST:
Angiv hvem du er i overførsel besked - samt send en e-mail til donation@modified.dk - med angivelse af dit beløb, samt om du vil have dit navn offentliggjort - hvis du vælger at være anonym, får du en unik identitet i stedet, så du vil fremgå af listen - du kan identificere dig selv, men ingen andre kan identificere dig.

Hvis trådstarter nægter at modtage pengene på denne måde, vil pengene blive tildelt til en person med special behov, som bliver valgt af fleretallet af aminoer - ud fra forslag fra aminoer :)

Jeg lægger en liste ud med donationer der opdateres daglig.

Fra Philippines
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 252
Fra  Brand a Game / DasmaDesign Skrevet kl. 21:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Smækker Tom en hjemmeside op, gir' jeg hellere end gerne et spil, branded til formålet.

Råb op eller PM, hvis det skulle være interessant.

Web design kr. 5 mio. Se profil eller hop til .....

Side 2 ud af 18 (180 indlæg)