Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

start af virksomhed med kost tilskud- hvad kræver det? hvor finder man distributør?

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 23. Dec 11
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 13:15
Hvor mange stjerner giver du? :

MNC:
Min plan i sidste ende er at lave en butik som sælger forskellige kosttilskud. men da der er en rimelig stram lovgivning i forhold til hvad protein må indeholde herhjemme, så synes jeg det er lidt svært at finde rundt i! er derfor jeg skriver herinde :)

Ok, men hvad er "forskellige kosttilskud" ?? Er det produkter som ikke er lovlige at sælge i Danmark? som f.eks. NO Xplode, Jack3d mv?

Eller er det kun proteinpulver du vil sælge?

Vedr. hvad det må indeholde er det ikke så svært! Tag udgangspunkt i Nutramino's sortiment og de ingredienser de bruger! Alle andre produkter er forbudt at sælge i Danmark.

Hoopz - alt om basketball!

Fra København
Tilmeldt 23. Dec 11
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 13:26
Hvor mange stjerner giver du? :

MNC:
Hvordan har du fundet dem? er sku ikke den store computer hej, men synes virkelig jeg har søgt og søgt! Søger protein, færdig lavet shakes, kreatin, bars osv.

Bliver nødt til at spørge..

Hvad er din baggrund for at ville starte i kosttilskuds branchen? Har du checket markedet? Har du kapital til at starte op og få lavet de nødvende tiltag til udvikling af webshop og alt hvad der dertil hører?

Jeg har selv været i branchen i 3 år og det er en HÅRD branche med priskrig og minimale avancer.

Så medmindre du kan skille dig markant ud fra shops som Gymnordic, Fitnessnord og Bodystore så lad være med at starte op! Smile

Hoopz - alt om basketball!

Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 13:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Michael Kokholm:
Ok, men hvad er "forskellige kosttilskud" ?? Er det produkter som ikke er lovlige at sælge i Danmark? som f.eks. NO Xplode, Jack3d mv?

Eller er det kun proteinpulver du vil sælge?

Vedr. hvad det må indeholde er det ikke så svært! Tag udgangspunkt i Nutramino's sortiment og de ingredienser de bruger! Alle andre produkter er forbudt at sælge i Danmark.

Det er hovedsageligt protein, bars, shakes og kreatin. 

Tilmeldt 27. Feb 12
Indlæg ialt: 326
Skrevet kl. 13:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 13:44
Hvor mange stjerner giver du? :

MNC:

Michael Kokholm:
Ok, men hvad er "forskellige kosttilskud" ?? Er det produkter som ikke er lovlige at sælge i Danmark? som f.eks. NO Xplode, Jack3d mv?

Eller er det kun proteinpulver du vil sælge?

Vedr. hvad det må indeholde er det ikke så svært! Tag udgangspunkt i Nutramino's sortiment og de ingredienser de bruger! Alle andre produkter er forbudt at sælge i Danmark.

Det er hovedsageligt protein, bars, shakes og kreatin.

Du kunne starte her:
http://www.alibaba.com/trade/search?SearchText=whey+protein&Country=&IndexArea=product_en&fsb=y

Eventuelt har jeg en kontakt i England, hvis du søger private label.

Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 13:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Ved godt der er mange der er på markedet, og det ikke bare er sådan at komme ind. synes jeg har tjekket markedet, og ved godt der findes store shops som gymnordic, fitnessnord osv. 

Webshop har jeg tænkt på. regner ikke med at starte en virksomhed imorgen, men blot for at få nogle ting på plads så jeg ikke drager forhastet beslutninger eller gør noget forkert. ideen med det indlæg her var at høre jeres mening og hvordan alt hænger sammen med cvr osv. Og Ved at finde en producent, høre hvad der er af avance osv. 

Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 14:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Banditten:

Jeg fandt dem her ved en søgning på Google (-:

De reklamerer sev med at være EU's største grosist af proteiner og kosttilskud så mon ikke du kan starte hos dem

http://www.prometeus.nl/About/en/page/3/

/Banditten

jeg siger tusind tak. 

Det her vil jeg se meget nærmere på :)

Fra København
Tilmeldt 23. Dec 11
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 14:08
Hvor mange stjerner giver du? :

MNC:
Ved godt der er mange der er på markedet, og det ikke bare er sådan at komme ind. synes jeg har tjekket markedet, og ved godt der findes store shops som gymnordic, fitnessnord osv. 

Det er praktisk talt umuligt Smile Her er mit råd til dig.. hvis du virkelig brænder for dette projekt så sæt dig ned og find ud af hvad du kan gøre for at skille dig ud! Du siger ikke er en haj til det med computere, så er webshop måske ikke noget for dig? Overvejet en lokal forretning?

Vedr. avance så skal du ikke regne med den store avance - som skrevet tidligere er der priskrig og du kan risikere at sidde tilbage med 5 kr. til dig selv på enkelte populære produkter når alle de udgifter er betalt.

Hoopz - alt om basketball!

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)