Efter 3 år, hvor dette projekt er blevet lagt på hylden flere gange, så lykkedes det mig endelig at få mit lille barn bragt til verden d. 30. april. minABF.dk er en portal til andelsboligforeninger, som udlejer et slags CMS system specifikt udviklet til andelsboligforeningerne. Det gør det nemt for bestyrelserne at holde styr på arbejdsopgaver, og giver dem et generelt bedre overblik. På hjemmesiden kan de også sætte andele til salg. En interesseret køber kan så kontakte dem direkte igennem annoncen, så der er mulighed for at spare mæglersalær! I starten var det meningen jeg skulle lave portalen med to studiekammerater. Det blev dog aldrig til noget. Det er sgu lækkert at se alt ens arbejde tage form. Men nu kommer det sværeste - vi skal have solgt idéen til bestyrelserne //Jeppe |
jeg synes den er super flot lavet tillykke med det
teksten rigtig skrift indtil jeg kigger på hjælp siden der skrifter farven den over i blå skrift type der ville jeg holde samme skrift farve som resten af siden.
social medie ville jeg afgjort sætte google plus på siden.
kontakt siden over i højre siden cvr nummer kontakt info det er lettere derved hurtigt se på siden især da mange ikke sider med super stor skærme og der er et stort tomrum på denne side i højre side af hjemmesiden der .