Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Så skete det endelig! minABF.dk er født

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Efter 3 år, hvor dette projekt er blevet lagt på hylden flere gange, så lykkedes det mig endelig at få mit lille barn bragt til verden d. 30. april.

minABF.dk er en portal til andelsboligforeninger, som udlejer et slags CMS system specifikt udviklet til andelsboligforeningerne.

Det gør det nemt for bestyrelserne at holde styr på arbejdsopgaver, og giver dem et generelt bedre overblik.

På hjemmesiden kan de også sætte andele til salg. En interesseret køber kan så kontakte dem direkte igennem annoncen, så der er mulighed for at spare mæglersalær!

minABF.dk

I starten var det meningen jeg skulle lave portalen med to studiekammerater. Det blev dog aldrig til noget.
Men sidste år satte jeg mig ned, og skrev forretningsplan og kravspecifikation, og gik derefter til mine forældre og bror, som var villige til at skyde penge i idéen.

Det er sgu lækkert at se alt ens arbejde tage form.

Men nu kommer det sværeste - vi skal have solgt idéen til bestyrelserne Smile
Vi er indstillet på at det kan tage lidt tid før det kommer rigtig gang i omsætningen, men håber på det bedste!

//Jeppe

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 11:14

jeg synes den er super flot lavet tillykke med det Big Smile

teksten rigtig skrift indtil jeg kigger på hjælp siden der  skrifter farven den over i blå skrift type der ville jeg holde samme skrift farve som resten af siden.

social medie ville jeg afgjort sætte google plus på siden.

kontakt siden over i højre siden cvr nummer kontakt info det er lettere derved hurtigt se på siden især da mange ikke sider med super stor skærme og der er et stort tomrum på denne side i højre side af hjemmesiden der .

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:22

Mange tak!

Skriftfarven er rettet - men hvad mener du med det under kontaktsiden?

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 14:42

Jeppe Tue Ishøy:

Mange tak!

Skriftfarven er rettet - men hvad mener du med det under kontaktsiden?

min skærm er  ikke den største mulig så når man køre ned til kontakt formular er der kun denne side meget kun kontaktformular dette kunne være super vis der stod et eller andet i det tomrum i højre side så kunne man lettere se dine kontakt info , men det er meget men skærm størrelse altså om man ser alle info hurtigt og derved øger bruger venligheden på siden , folk med store skærme ser både i fodnoten og i billedet øverste , men det i billedet hvor kontakt info står det gik lige lidt ekstra tid jeg så det , dette sted i billedet hvor kontakt info stod er ikke det sted jeg normalt kigger efter disse info.

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Næstved
Tilmeldt 7. Feb 12
Indlæg ialt: 222
Fra  http://www.lokalmåtteservice.dk Skrevet kl. 19:36

Flot hjemmeside .. især kan jeg godt lide dit "tv-spot" - hvordan og hvor har du fået det lavet, jeg har nemlig selv overvejet at lave en kort intro til hvordan folk finder rundt på min egen hjemmeside på den nemmeste måde .... og så selvfølgelige smide den på Youtube.

Jeg har desværre ikke et kanont forslag til hvordan der kommer nye kunder i bixen, der er vel ikke så meget andet at gøre end at ringe rundt til de største, og så få nogle referencer på .... mund til mund metoden

vh

Peter

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:48

Manden der har lavet vores video er Lars Ege fra Field Production

En af de absolut dygtigste i DK. Han har bl.a. lavet videoer for Schulstad og Mermaid Poker.
Det har dog sin pris!

Angående kunder, så er der er en begrænsning på hvad vi kan gøre, da bestyrelsesmedlemmer i en andelsboligforening bliver betegnet som privatpersoner, og ikke professionelle. Vi kan derfor ikke ringe til dem etc.

Vi har udsendt pressemeddelelse, og har sendt 200 salgsbreve, som jeg selv har printet ud, puttet i kuverter og sat frimærker på!
Men kunderne kommer jo ikke af sig selv, så det er helt i orden. Jeg blev dog lidt irriteret, da jeg tog ned på posthuset for at sende dem.
Damen ved skranken gav mig 200 frimærker og sagde "Vi har ingen frankeringsmaskine - hvis det skal frankeres skal du sende (kan I se ironien?) dem ind, og så koster det 500 kr. i gebyr, da der er under 500 breve".

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)