Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 6. Sep 08
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 20:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har et engelsk domæne og overvejer at ligge en konkurrence ud på en konkurrencehjemmeside. Tanken at have en lille præmie om en lang kunkurrance periode så likes kom i et "naturligt" tempo. Det selvfølgelig for at komme højere i Google. Giver dette mening eller er jeg uvidende?? Help;-€

Tilmeldt 6. Sep 08
Skrevet kl. 14:59

Der må da være nogen der ved noget om dette?

Tilmeldt 9. Feb 12
Indlæg ialt: 1147
Skrevet kl. 18:44

Hej lærling hvis du vil højere op i google er der kun en type konkurrence der virker du må godt smide mig en pm så skal jeg med glæde give dig detajler :-)

OOPS hehe du mente link baiting :-S dooh main jeg er godt nok forvirret idag, men ja link baiting kan sagtens få dig højere op i Google :-) men du skal nok regne med et tilbage fald når din konkurrence er slut og webmasterene sletter dit link igen :-)

Tilmeldt 6. Sep 08
Skrevet kl. 19:16

Tak men går Google ikke ind og tjekker antal likes på facebook? Tæller dette ikke med?

Tilmeldt 9. Feb 12
Skrevet kl. 21:15

Google er bedøvende ligeglad med dit antal likes, det de elsker er en høj aktivitets ratio altså dvs. hvis du har 6 facebook likes og 5 af dem liker alt hvad du gør på siden og kommer med kommenterer så har du en aktivitets ratio på 83 % ca. Eller en ret høj aktivitets ratio, men hvis du har en facebook side med 500000 likes og ingen af dem laver noget som helst på din facebook side så har du en alt for lav aktivitets ratio :-)

Tilmeldt 6. Sep 08
Skrevet kl. 22:12

Tak for svar. Der giver mening. Men Google må vel også kigge på antal. Ellers kunne man have 1 Like der er hyper aktiv og der med 100% ??

Tilmeldt 9. Feb 12
Skrevet kl. 22:20

Selvfølgelig gør de det bare så længe du har over 5 likes :-)

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)