Jeg fik lige pludselig en sms fra min makker, Allan, med følgende tekst: "... jeg har lige snakket med TV2 Finans i en time :)"
Jeg fik straks kontaktet ham og ganske rigtigt - han var blevet interviewet i næsten en time af en journalist omkring vores fælles lille "hyggevirksomhed", Dansk Festmusik.
Det er der kommer denne fine artikel ud af: finans.tv2.dk/nyheder/article.php/id-50059944:yt-med-suppe-steg-og-ismusik.html
Rigtig god dag alle sammen
Martin
ONLINEAFDELINGEN.DK - Sammensæt din egen onlineafdeling.
Tillykke med omtalen. Mon ikke det giver værdi med omtale på TV2 finans også i forbindelse med seo ... Kan ikke lige kontrollere pagerank på nævnte underside fra min iPad eller om link koden er nofollow.
Tillykke med omtalen. Mon ikke det giver værdi med omtale på TV2 finans også i forbindelse med seo ... Kan ikke lige kontrollere pagerank på nævnte underside fra min iPad eller om link koden er nofollow.
Yo dude vi bliver nød til at tage et opgør med nofollow fobien herinde (fordi de fleste hilltop sider linker ud med nofollow og deres værdi er helt enorm ifht. SEO), men trådstarter tillykke med omtalen :-).
PR og no-follow, er jo ligegyldigt når der intet link er.
Jeg er dog sikker på at omtalen helt sikkert stadig er god.