Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan skal jeg sælge mine trådløse dk-terminaler

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra brøndby strand
Tilmeldt 2. Oct 08
Indlæg ialt: 893
Fra  Bilrude fix - mobil udskiftning af forruder, sideruder, bagruder. Skrevet kl. 14:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har nogle brugte terminaler som vi ikke bruger mere. jeg har sat dem på dba men der sker ikke meget. De var pisse dyre og jeg har sat dem midt i mellem det som andre sælger deres trådløse dankort terminaler til er der nogen der har et forslag til hvor/hvordan man kan komme af med brugte terminaler.

møg irriterende at de var så svære at få til en god pris og når man så skal sælge dem så er verden vendt på hoved :-(

glæder mig til kreative råd som ikke er dyre :-D

kh Omar

rudefix mobil bilrude skifte -nemt og billigt- vi skifter bilruder, reparerer stenslag og nanobehandler hos dig

Fra Aalborg
Tilmeldt 10. Dec 08
Indlæg ialt: 611
Skrevet kl. 15:02

Du kunne jo smide tilbudet her på amino, mon ikke der er nogen der står og kunne bruge trådløse terminaler til en billig penge? :)

Prøv at smid information på terminalerne, så har aminoerne i hvertfald en chance for at vurdere om det er noget for dem.

Det skulle ikke være første gang der er lavet en god handel på amino :)

God dag

Thomas

Vi slår et slag for bedre Blogs! Blogbattle.dk - Tilmeld din blog GRATIS!

Fra Herning
Tilmeldt 6. Jan 06
Indlæg ialt: 692
Skrevet kl. 17:43

Hej Omar

Desværre er det alt for indviklet og omkostningstungt at få dem omkodet til en ny virksomhed, grundet pbs administration og gebyrer :( Har selv været den omgang igennem, hvilket gjorde at da vi havde betalt et lav beløb for terminalen og betalt gebyr til pbs gribbene havde vi sparet noget der ligner et plovmand og brugt noget der svare til 5-6 timer med at sende papirer frem og tilbage. Også at rykke for svar, da PBS har en hammer arrogant holdning til deres kunder ....

vh

Brian

Fra Søborg
Tilmeldt 18. Apr 09
Indlæg ialt: 69
Fra  POS-Consult I/S Skrevet kl. 17:59

Hej Omar

Hvad skal prisen være? Og hvilken model? Tror muligvis jeg har en kunde der kunne have interesse i dem ellers er jeg måske selv.

Med Venlig Hilsen
Kasper Snedker Jørgensen

POS-CONSULT I/S - KORTPRODUKTION, BETALINGS- OG KANTINESYSTEMER - WWW.POS-CONSULT.DK

Fra brøndby strand
Tilmeldt 2. Oct 08
Fra  Bilrude fix - mobil udskiftning af forruder, sideruder, bagruder. Skrevet kl. 21:57

Hejsa

Jeg syntes det var top nemt at blive godkendt hos pbs. og terminal udbyderen sendte mig et psam kort og med et taletids kort fra tdc så var terminalerne oppe og køre :-) og ja det er da en del dokumentation som pbs skal have men det tager altså ikke mere end ti min at scanne stamoplysninger og kørekort samt bank papir. det tog kun to min for mig for jeg lavede bare screenshoot og tog billeder (scannede) bar emed min tlf. og så sendte jeg det nødvendige til pbs samt udfyldte de to sider formular som der er. omkostningerne hos pbs og terminal udbyderen kommer man ikke uden om med en ny terminal :-(

Men tak for dit indput anyway.

Kasper du kan følge linket til dba. men det handler om 2 stk sagem monetel og en ingenico..

kh og tak for svarene indtil videre

rudefix mobil bilrude skifte -nemt og billigt- vi skifter bilruder, reparerer stenslag og nanobehandler hos dig

Fra Søborg
Tilmeldt 18. Apr 09
Fra  POS-Consult I/S Skrevet kl. 22:02

Hej Omar

Grunden til du intet kan få for dem er at de ikke er godkendte fra 1. Januar 2014, og kan derved kun holde i 1,5 års tid.

Med Venlig Hilsen
Kasper Snedker Jørgensen

POS-CONSULT I/S - KORTPRODUKTION, BETALINGS- OG KANTINESYSTEMER - WWW.POS-CONSULT.DK

Fra brøndby strand
Tilmeldt 2. Oct 08
Fra  Bilrude fix - mobil udskiftning af forruder, sideruder, bagruder. Skrevet kl. 22:12

nå men de må vel stadigvæk være 1,5 år værd.. :-)

Fra Søborg
Tilmeldt 18. Apr 09
Fra  POS-Consult I/S Skrevet kl. 22:13

Ikke helt, da du også udover prisen skal ligge cirka 1000,- ex. moms pr. terminal for omregistrering.:-)

Men held og lykke med salget.

Med Venlig Hilsen
Kasper Snedker Jørgensen

Fra brøndby strand
Tilmeldt 2. Oct 08
Fra  Bilrude fix - mobil udskiftning af forruder, sideruder, bagruder. Skrevet kl. 22:17

hovsa jeg kom lige til at tjekke hos nets og det ser ikke ud til at mine terminaler udløber.. det er kun en sagem uden lys i tastatur og de nævnte ingenico swing 5100 og jeg kan ikke finde et nummer på min som passer til de nævnte.. hvordan skal det forstås? -ku tænkes at jeg læser det forkert?

her et link til siden https://www.teller.com/da/ForsideDansk/Sikre-betalinger/PCI-standarden/Terminaler-der-udgar/

Fra Søborg
Tilmeldt 18. Apr 09
Fra  POS-Consult I/S Skrevet kl. 19:14

Hej Omar

Det skal forstås som om dine terminaler stadig holder efter 2014, mener  det er 2018 de udgår i så.

Der er intet link til din DBA fra dit indlæg så vidt jeg kan se, men vil du lige smide det i en besked til mig så jeg kan se om det noget vi kan bruge.

Med Venlig Hilsen
Kasper Snedker Jørgensen

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)