Kære Aminoer Jeg er ingen ekspert hvad SEO angår. Jeg kender til de grundlæggende ting, og hvad man skal være opmærksom på. Men jeg har flere gange undret mig over, hvad SEO-firmaer laver på en site løbende for at holde den optimeret, siden de kræver en betaling hver måned? Altså at lave unikke tekster på f.eks. produkter, at sørge for interne og udadgående lins, at sørge for at teksterne har de rigtige titler som H1 osv. er jo meget noget man kun kan gøre én gang. Eller tager jeg fejl? Skal man løbende ændre teksterne på produkterne for at holde den opdateret? Er det fordi det tager lang tid at lave de forskellige ting? Eller er det linkbuilding osv de sidder og laver? Jeg glæder mig meget til at lære mere på dette emne. Jeg vil høre alle jeres tanker. :) Med venlig hilse den uforstående Casper |
Kort sagt handler månedlig SEO om alt der har med SEO at gøre, lige fra rådgivning til handling, og ja mere til.Casper Nybroe:Kære Aminoer
Jeg er ingen ekspert hvad SEO angår. Jeg kender til de grundlæggende ting, og hvad man skal være opmærksom på. Men jeg har flere gange undret mig over, hvad SEO-firmaer laver på en site løbende for at holde den optimeret, siden de kræver en betaling hver måned?
Altså at lave unikke tekster på f.eks. produkter, at sørge for interne og udadgående lins, at sørge for at teksterne har de rigtige titler som H1 osv. er jo meget noget man kun kan gøre én gang. Eller tager jeg fejl?
Jeg forstår f.eks. ikke hvorfor et SEO firma kan tage flere tusinde kroner hver måned for optimering af en mindre webshop.Skal man løbende ændre teksterne på produkterne for at holde den opdateret? Er det fordi det tager lang tid at lave de forskellige ting? Eller er det linkbuilding osv de sidder og laver?
Jeg glæder mig meget til at lære mere på dette emne. Jeg vil høre alle jeres tanker. :)
Hvis I ikke er bange for det, så vil jeg meget gerne høre, hvad SEO eksperterne herinde har af 'dagsorden', når de starter SEO på en ny kunde.Med venlig hilse den uforstående
Casper
Dagsordenen er forskellig fra kunde til kunde.