Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Start af nyhedswebsite

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer.

Som i kan se overstående, vil jeg gerne starte et site som skriver nyheder og anmeldelser om bestemte emner indenfor elektronik.

Er kommet i den situation at jeg mangler nogle som jeg kan få anmeldelsesvarene fra... Hvem skal jeg henvende mig til. Producenten eller virksomheden eller en helt tredje?

Jeg skulle jo gerne kunne få varene gratis, og så til gengæld måske reklamere for dem på min side.

Håber i kan hjælp mig.

Mvh Kasper

Fra Lyngå, Hadsten
Tilmeldt 5. Nov 06
Indlæg ialt: 1693
Fra  Helbo Media Skrevet kl. 17:22

Jeg ville forsøge mig med producenterne. Forhandlere er ofte ikke til at "lege" med, når det kommer til test af produkter.

KontorGruppen.dk - Danmarks bedste udvalg i kontorartikler.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:33

Okay tak for svaret:)

Fra Lyngå, Hadsten
Tilmeldt 5. Nov 06
Indlæg ialt: 1693
Fra  Helbo Media Skrevet kl. 09:14

Har selv forsøgt mig engang, hvor jeg ville lave lign. nyhedsside, men ingen producenter var med på idéen. Hvorfor ved jeg ikke, men tror måske at det har noget at gøre med, at der findes rigtig mange af disse hjemmesider. Og hvorfor skulle producenten låne produktet ud til 10 forskellige personer, som har samme website. Det skulle kun være for at få reklame, men der er jo en enorm forskel på besøgstallet på de forskellige hjemmesider, og hvordan produkterne vil blive eksponeret på disse.

Men prøv fordelen, prøv!!! hehe...

KontorGruppen.dk - Danmarks bedste udvalg i kontorartikler.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)