Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan udnytter jeg et sekundært, men rigtig godt domæne?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 10. Jul 11
Indlæg ialt: 491
Fra  Confocus ApS Skrevet kl. 15:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej gæve aminoer.

Nu er jeg kommet lidt i tvivl igen :-)

Jeg har en shop på ét der rangerer rigtig godt på nogle specifikke søgeord. Det skal det selvfølgelig blive ved med.

Jeg har dog fået et nyt domæne også, som er det eksakte som en bestemt søgestreng jeg også ønsker det andet site skal rangere på. Mit spørgsmål er hvordan jeg udnytter dette domæne bedst muligt? Som en blog? Som en 'ny' shop? Som en landingpage der videregiver linkjuice?

For at udpensle hvad jeg mener, er her følgende eksempel:

Jeg har pt. www.tygnygtyg.dk <- det rangerer på cykler, cykeldele, cykeltilbehør

i forhold til ovenstående, så har jeg så bare fået domænet www.cykeldele.dk også. 

Hvordan udnyttes det bedst muligt?

Jeg glæder mig til jeres input.

God solskinsdag!

mvh

Thomas Astrup

The best way to predict the future is to create it. Se min profil her: Thomas Astrup 

Fra København
Tilmeldt 10. Jul 11
Indlæg ialt: 491
Fra  Confocus ApS Skrevet kl. 15:11

Ingen ideer?

God 1. Maj til alle:)

The best way to predict the future is to create it. Se min profil her: Thomas Astrup 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 15:20

søgeord domæner hvad jeg kan se på google det betyder meget mindre  nu så det er måske en bedre ide at forbedre egen side , men videoer med mere

men har du gode brand ting altså ting du står for derved brander navn er det lettere komme op ad google , derved er google blevet bedre til at se forskel på søgeord domæner og hvad brand domæner er

det er ikke 100% væk søgeord domæner betyder lidt nok , men hvad jeg kan se på en google søgning betyder det noget mindre nu

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 2564
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 19:03

Hej Thomas.

Jeg ville lave en fed side, hvor du så får den til at ranke under din primære side, på alle de vigtigste søgeord. Du sørger så for at linke fra din sekundære side, til din primære side.

Derudover kan du evt. smide nogle bannere ind på din sekundære side, og så på den måde lede flere kunder over på din primære side.

Det ville jeg gøre :)

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)