Hej iværksættere, |
Er det ikke noget ala Amino du vil starte op??
Hej iværksættere, |
Der er en del fora på internettet om iværksætteri og opstart af virksomhed. Hvis du spørger til hvad der kan gøre mit forum anderledes, så er tanken at forumet skal være mindre offentligt. Så man f.eks. ikke kan se indlæg og svar uden at være logget ind og de kommer ikke frem på google. |
Jeg ville kunne gøre det samme her Anonymt, så nej ikke relevant. vh AB |
Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.
Begge dele, du får ikke folk til at betale for det. vh AB |
Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.
Hej aminoer Vil godt lige prøve at udvikle lidt på din ide: Lukket betalende forum: Der omhandler fradrag og skatte emner for selvstændige og lønmodtagere. Første tanke: Det ville være godt om du er sikker på at de indlæg og gode råd der kommer, kan kolde vand i forhold til lovgivning og skattemæssige retsafgørelser. Her tænker jeg på at du knytter en super dygtig skatteekspert til dit forum. Det vil ligeledes være godt med en af de store huse inden for revision. De ved rigtig meget om skat og fradrag i virkelighedens barske verden. Altså hvad der kan godkendes. Hvilken dokumentation der skal være til stede osv. Sidste men ikke mindst vil det være godt med en advokat med skatteret som speciale. Kunne jo også være studerende der ved at være færdige som gerne vil brande sig på nettet! Må det koste penge? Ja - det vil jeg mene - hvis du får et ekspertpanel bag dig. Undskyld jeg kender selvfølgelig ikke din baggrund. Så ville det være "salgsbart" Men som gammel finansmand - så vil jeg altid lige udarbejde et budget - hvor jeg har et bud på antal brugere - pris samt ikke mindst - omkostninger til f. ek.s ekspertpanel ect. Kan der komme annonce indtægter ect. En sådan tur i "min budget mølle" har desværre tit taget livet af mange et godt projekt. En anden tanke kunne være at du laver et point system og man afregner efter dette. Altså hvad det er værd for brugerne! - Er svaret ikke noget værd ingen betaling. Det tiltaler selvfølgelig mit gamle sælger og krammer hjerte. SMIL Markedsføring: Det ville jo være en super mulighed for at de eksperter vil få "gratis" omtale i forhold til deres viden og ekspertise. Det er selvfølgelig penge værd. Gøre indlæg søgebar - ja helt klart men anonymt selvfølgelig. Eller får du ingen "kunder" i butikken. I øvrigt savner jeg at man kunne købe opdateret vejledning i - Komplet sæt skabeloner til din udlejningsejendom. Og som ikke koster en bondegaard. Men jeg er dig lige svar skyldig om der allerede findes et sådanne produkt. Håber du kan bruge mine ideer og tanker - glæder mig til hører hvad du beslutter dig for! Mange hilsner www.forretning24syv.dk (snart online med produkt - udviklingskoncept for entreprenører) Jørgen Hvejsel 41414055 NB.: Start lige med optage en video med gode råd fra hver ekspertpanel - med trend og sidste nyt - f.eks . hv. måned. Kan jo klares over nettet. |
Hej, |
Visse emner og specifikke informationer, egner sig ikke for offentligheden. Desuden er der mange aftalemæssige, økonomiske og lignende forhold jeg gerne vil diskutere - men som jeg ikke kan ytre på åbent forum. Men det kan være svært at samle folk til et lukket forum - samt at sortere i medlemmerne - for hvis enhver med f.eks 200 på lommen kan melde sig ind, kan man ike stole på diskretionen. |
Ville det hjælpe hvis brugerne skulle oplyse deres fulde navn og virksomhed, selvfølgelig i fortrolighed, under 'opret bruger', så admin har mulighed for at godkende/afvise brugeren? |