Jeg er lige startet op indenfor network marketing. Jeg er på udkig efter en bog omkring emnet, som ikke er skrevet for 10 år siden, men som er lidt mere up to date.
Så hvis nogen har et godt forslag så kom endelig med det :)
Derudover kan du få sygt mange gode tips og tricks fra Eric Worre's videoblog: http://networkmarketingpro.com/category/qa/ - kig for yderligere videoer i venstre side under: "Learning Center"
Fælles for begge gutter er, at de har en meget sympatisk og pædagogisk indgangsvinkel til MLM. Ikke noget med get-rich-quick og forkromede online lead-generatorer etc. men derimod stille og rolig opbygning af et solidt kundeunderlag / netværk.
Derudover kan du få sygt mange gode tips og tricks fra Eric Worre's videoblog: http://networkmarketingpro.com/category/qa/ - kig for yderligere videoer i venstre side under: "Learning Center"
Mange tak Allan. Networkmarketingpro lader til at være en helt kanon side, som kommer rundt om en masse forskellige problemstillinger osv. Tror også bogen af Mikael Hoffmann skal læses.
Jeg er lige startet op indenfor network marketing. Jeg er på udkig efter en bog omkring emnet, som ikke er skrevet for 10 år siden, men som er lidt mere up to date.
Så hvis nogen har et godt forslag så kom endelig med det :)
Venligst
Michael
Hej Michael
Som Allan siger, Hoffmann's bog, ellers vil jeg nok mene at det er udenlandske bøger du skal benytte dig af..Men jeg har ikke selv læst så mange selvom jeg har flere spændende bøger liggende. Men du kan sagtens blive klog på ældre bøger, NM er ikke særlig indviklet, som Lasse nævner i en anden tråd...tal med mennesker, tal med mennesker og tal med mennesker. Jeg har f.eks. lige købt en bog på iPad'en som er skrevet af en af mine uplines/mentor's, og den er 20 år gammel, er den up to date...fuldstændig.
Michael,
Worres Networkmarketingpro.com er top fin - men er det specifikke bøger - så er Jordan Adlers bog, "Beachmoney" nu rent faktisk ude på dansk - du finder den her: