Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kontraktbrud ?

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 29. Apr 12
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 23:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvor igennem kører man en sådan småsag ?

Fra Hillerød
Tilmeldt 26. Aug 10
Indlæg ialt: 2725
Fra  Erhvervs Consult Revision & Rådgivning Skrevet kl. 23:54

Mark Winther:

Tonny Skov Pedersen:

Hej Frank

Hvis du er overbevist om, at din kontrakt er som du beskriver, så vil jeg anbefale dig at konsultere en erhvervsadvokat til en vurdering.

Det bør kunne klares for ca. 1 time, hvilket vil beløbe sig til kr. 2 - 2.500,00 excl. moms, som kan være givet godt ud ligesom du får en vis form for vished omkring en eventuel sag.

Tonny

Nu spørger jeg kun af ren uvidenhed, men hvis en småsag koster 500,- hvorfor så ikke bare køre den direkte derigennem? I stedet for at bruge f.eks. 2.000,- på en advokat og så bagefter 500,- på en småsag.

God pointeYes

Nu er det så min opfattelse, at denne sag meget hurtigt kan blive kompliceret, hvilket så kræver en kompetent rådgivning.

Ofte kan man måske endda undgå en egentlig sag, hvis der kan opnås en fornuftig dialog med modparten.

Det er korrekt, at den kan køres som en såkaldt "småsag", men der skal vel ret beset være nogen til at køre sagen...

Tonny

Tilmeldt 29. Apr 12
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 00:01

Det med den fornuftige dialog med modparten er vist et overstået kapitel :o) 

Tilmeldt 27. Dec 09
Indlæg ialt: 2029
Skrevet kl. 10:03
Er det nemmeste ikke at køre en inkasso sag på de 24000 kr.

Opsigelsen pga loyalitetsbrud er der ikke så meget at sige til

Men han ska da have penge for udført arbejde.
Fra København
Tilmeldt 5. Nov 11
Indlæg ialt: 28
Fra  More than event Skrevet kl. 10:10

Så vidt jeg kan forstå på det han skriver er det betaling for de 3 måneders arbejde han skulle have lavet, og ikke for allerede udført arbejde. Uden at være jurist, dog med erfaring fra kontraktbrud, vil jeg ikke mene du har en klokkeklar sag. Det afhænger også meget af hvad "episoden med telefonen" dækker over.

More than event is delivering Event Production and Services with the client in center. See more at http://www.morethanevent.dk

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)