Hej Jeg vil lige hører jeres mening og råd om en lille sag jeg har. Har indgået en kontrakt med et firma, hvor i der blandt andet er nævnt, at den kan opsiges af begge parter med 3 måneders varsel. Sagen er så den, at firmaet har opsagt mig pr. dags dato, pga. af en episode med en mobiltelefon og som de mener jeg har givet forkert forklaring omkring og så mener de, at de er i deres ret til at opsige kontrakten uden varsel og at de heller ikke skal betale den regning jeg har sendt til dem, på 3 måneders arbejde pga. den manglende varsel. De kan ikke henvise til et punkt i kontrakten som kan dække deres brud, hvorimod jeg kan henvise til punktet der nævner, at kontrakten kan opsiges af begge parter med 3 måneders varsel. Spørgsmålet er så, hvordan står jeg stillet i det her ? og hvad er mine chancer/muligheder for at få de 24.000,- + moms hjem ? Mvh. Frank |
For at kunne svare dig, så ville det jo kræve at man ved mere end du skriver her.
Hvis du mener at du har en god sag, så snak med en professionel der kan hjælpe dig.
Jeg går udfra at du er selvstændig. Har du sendt dem en faktura?