Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

What new missekat? Feedback på website tak

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Brønshøj
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1191
Fra  Jens Andersen Web-Integration Skrevet kl. 19:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle aminoer.
Vil I være søde at give lidt feedback på denne nye hjemmeside om katteracer?

Der kommer selvfølgelig flere artikler med tiden, når jeg får skrevet dem....

Jeg modtager helst konstruktiv kritik :-)

Og da det er et wordpress theme er det begrænset hvor meget jeg selv kan lave om.

Jens

Redigering og Opdatering af hjemmesider. Responsive Webdesign Hjemmeside? Se YDELSER  Ring for tilbud tlf: 40431253

Fra Brønshøj
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1191
Fra  Jens Andersen Web-Integration Skrevet kl. 19:45

Redigering og Opdatering af hjemmesider. Responsive Webdesign Hjemmeside? Se YDELSER  Ring for tilbud tlf: 40431253

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:20

Umiddelbart velfungerende side. Jeg er selv i målgruppen da jeg har to katte selv.

Dog ville jeg som bærbar-bruger ikke få rigtig øje på dine adds. De ligger så langt nede at de kun kommer inden for mit synsfelt når jeg har læst hele teksten.

"Semilanghårs-katte"? selvom jeg har både en almindelig huskat og en norsk skovkat er det begreb ukendt for mig. 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 22:52

der må være nogle grund ting omkring katte

tænker sådan nogle punkter især når snakker eksempelvis katte der kommer fra nordiske lande de har disse problemer , de sydlandske andre ting og vejre det gensnit

katte sygdom

størrelse

vægt

sky mennesker

holder sig til mennesker

mere fakta over hver enkel race det kunne laves nederste på siden og mange der er ens laver du bare en side og interne linker til dem det styrker også siden ikke så meget ens tekst på siden

derved interne links ville jeg bruge meget sådan en side da det er som ordbog wiki side omkring katte der bruges tit mere interne links da det derved bedre kan forklare siden

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)