Hej, Jeg sidder med en sær erfaring gennem mange år. Hvis jeg bygger en hjemmeside op sådan lidt her og der, altså kaotisk, og uden det helt gode design, så er det sket et par gange, at jeg har valgt enten at købe et professionelt design og en ny side, eller selv at bygge en ny side, der er mere struktureret og med pænere design. Men uden undtagelse, så har resultatet altid være det samme, nemlig at den gamle, grimme og kaotisk side blev ved med at konvertere bedre end den nye, flotte og professionelle. Det samme gælder, hvis jeg har haft samme budget hos Google Adwords til begge sider, altså både den grimme og den flotte. Jeg sidder derfor med den erfaring, at domænenavn, hammer-flot desig og gennemtænkt struktur slet ikke er nøglen til succes, men det naturlige og organiske er vejen frem. Facebooks logo er forresten heller ikke særligt specielt, eller hvad med www.craigslist.dk??? Dog siger jeg ikke, at en side ligefrem skal være amatøragtig. Er det kun mig, som har den erfaring? Hilsen, Robert |
Æstetik handler om øjet der ser :-)