Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger færdig lavet tøj designs

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Viborg
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 515
Fra  www.Andiie.dk Skrevet kl. 17:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej derude,

Nogen har måske fulgt med i mine tidligere tråde, omkring en ven og jeg er i gang med at starte en webshop op. Nå, men vi er kommet dertil hvor vi skal finde/lave tøj designs, vi er ikke de bedste tegnere så vi regner ikke med selv at lave de designs som skal på vores t-shirts, hættetrøjer osv. Derfor vil jeg høre om der findes hjemmesider eller andet hvor man kan få gratis designs fra, som man frit må benytte på sine t-shirts osv.?

Hvis der ikke findes det, hvad synes du så vi skal gøre? Finde en tegner og betale ham til at få det lavet eller selv prøve at lave noget?

Mvh.
Andreas

Andiie.dk - Billig professionel webshop opsætning, priser fra kun 1.995 DKK!

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:29

Hej Andrea
Jeg synes det afhænger af jeres egen erfaring med tegne programer som illustrator. Er i bruger?
Er det noget der interessere jer?
Eller ka www.pajpattern.dk tilbyde print til overskuelige priser.

Bedste hilsner Pia

Tilmeldt 8. Apr 12
Indlæg ialt: 52
Skrevet kl. 18:32

Jeg ved ikke om der findes sider hvor man kan få gratis designs fra, eller købe designs andre også kan købe. Men personligt synes jeg, at det er en ærgerlig metode, præcis ligesom jeg synes det er ærgerligt når web"designere" køber eller finder billeder på forskellige sider og bruger dem i deres eget design.

Jeg synes du skulle finde dig en designer som kan lave et design til dig, også betale det som det koster. Alternativt kan du lave en konkurrence og annoncere den på designskolers intranet. På den måde ville du få mange fede forslag til designs.

Når du siger at i vil lave en webshop og sælge hættetrøjer og t-shirts, er min første tanke at i ikke selv designer selve t-shirtsene og hættetrøjerne, men at i køber dem og får sat prints på dem. Jeg tænker lidt, hvad i vil differentiere jer på, hvis det ikke er det grafiske design?

Fra Viborg
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 515
Fra  www.Andiie.dk Skrevet kl. 14:25

Altså det er en webshop som sælger fan tilbehør til fodbold fans. Så det er ikke kun t-shirts og hættetrøjer vi skal sælge, nu var det bare lige det vi skulle bruge designs til.

Men vi vil også prøve at lave nogle designs selv, ellers må vi finde en som kan designe dem for os til en god pris.

Andiie.dk - Billig professionel webshop opsætning, priser fra kun 1.995 DKK!

Fra Århus
Tilmeldt 14. Jan 11
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 19:08
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 1 person

Jeg har brugt meget tid på at tegne t-shirts osv.
Du kan 'få lov' til at sælge mine t-shirts hvis du har lyst,
Jeg kan også designe nye for dig, for en pris.

Kontakt mig på jeppe.ibsen hos gmail

Se mine motiver på min webshop, der sælger t-shirts og tanktops med stort motiv, www.sleek.dk

Mvh. Jeppe

Min webshop: www.sleek.dk - Dansk mikromærke der designer t-shirts med store motiver.

Tilmeldt 25. Nov 13
Indlæg ialt: 4
Fra  Den Lille Strateg I/S Skrevet kl. 18:05

Jeg tegner selv forskellige motiver til tøjdesigns, hvis du er interesseret? 

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)