Hej Jeg har en shop hvorfra jeg sælger ure og kunne nu godt tænke mig gode råd til konverterings optimering af denne shop fra jer flinke amino'er. Jeg har nu i cirka 1 års tid haft en shop, men har lavet nogle større ændringer for cirka 2 måneders tid siden hvor jeg er gået fra en oscommerce platform til magento og så har jeg fået et helt nyt design. Det har hjulpet på konverteringen betydeligt, men jeg ligger stadig alt for lavt. Jeg vil derfor gerne have nogle gode råd til at kunne forhøje min konverterings rate. Og så vil jeg gerne have at i IKKE kigger på seo forbedringer eller mangler, der har jeg en masse tiltag på vej og føler mig rimelig rustet til lige netop SEO. Jeg ved godt der mangler en masse ting omkring SEO og det har jeg fint styr på. Så hvis jeg kunne logge jer til at kigge på min side ved at følge dette link ure og give mig gode råd til Hvad kunne blive bedre? Hvad mangler jeg? Hvordan kan jeg hæve troværdigheden? Hvordan er brugervenligheden? Oplever i teknisk eller grafisk fejl? Hvorfor er min konverterings rate så lav? Hvad synes i om min checkout, som er onestep? Jeg vil sætte stor pris på jer der gerne lige vil give et lille blik på min side? Jeg vil notere alt hvad i skriver og arbejde videre med jeres input og hvis i evt også kunne linke til sider der giver konkrete tips til konverterings optimering vil jeg blive rigtig glad. På forhånd tak til jer alle , |
Hej,
Det starter ikke så godt.."Dansk ure butik med billige originale mærke ure".
Det er altså noget Yalla dansk!!! Find på noget bedre. Få en anden til det hvis du selv har problemer.
I din menu til venstre skriver du konsekvent Ure, efter alle mærkerne... Det er unødvendigt og vriker uproffesionelt.
Jeg er ikke tiltrukket af din kategori med billige ure... Billige ure, lyder som noget man skal holde sig fra. Kald det heller Tilbud, hvis det er det,eller skriv kun beløbet.
Hvad med en kategori for dykkerure..
Hvorfor er der ingen tekst til varerne? Hvis den er der kan jeg ikke lige finde den. Hvis jeg ikke kan, så er der andre med samme problem.
Når jeg trykker på dit banner på forsiden, så er siden man kommer ind på, så lig forsiden at jeg troede jeg kørte ring. Det tog lidt tid før jeg så at der var nogle ure nedenunder.
I min bog er det største problem de manglende tekster.. Det giver et stort minus og mistanke om at der sidder nogle russere og aflurer mine kreditkort oplysninger. :-)
Held og lykke med det.