Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gad du købe dette produkt for den pris?

Side 1 ud af 3 (23 indlæg)
Fra Struer
Tilmeldt 5. Aug 10
Indlæg ialt: 1118
Fra  MG CONSULTING Skrevet kl. 16:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoere!
Jeg overvejer at købe nogle armbånd!
Det jeg har tænkt mig de skulle sælges for var 86-90 kr. stk.

Der er så fragt med i købet der!

Ville i købe armbånd som disse til den pris:

Fra Fredericia
Tilmeldt 10. Jul 11
Indlæg ialt: 207
Skrevet kl. 17:21
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person
Ikke fordi jeg er interesseret ;-) - men 86,- til 90,- ? Hvorfor ikke sætte prisen til psykologisk 98,- eller 99,- INCL fragt/levering.
Det virker bedre
Fra Struer
Tilmeldt 5. Aug 10
Fra  MG CONSULTING Skrevet kl. 17:22

Det var også meningen der omkring, eller ja!
Hvis man vil hente dem så ville prisen være 50 kr. stk

Fra Danmark
Tilmeldt 1. Nov 11
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 17:26

Jeg synes det meget at tage 40 kroner som post gebyr !. 

Fra Struer
Tilmeldt 5. Aug 10
Fra  MG CONSULTING Skrevet kl. 17:28

Derfor jeg mente 86,-
26 kr. da kuverterne skal være med bobbelplast også ved jeg sku ikke hvad det vil koste og sende? sådan en kuvert koster vel 8-10 kr. og sende 16?

Fra Vejle
Tilmeldt 2. Jul 10
Indlæg ialt: 351
Skrevet kl. 17:32

Personlig går jeg ikke med sådan noget. Men for folk der gør, vil det sikkert være en fornuftig pris med 98 kr incl levering.

Men hvis så folk selv vil hente det, skal du holde dig til prisen. De behøver ikke at vide hvad du tager i fragt.

// Daniel Poulsen

Fra Struer
Tilmeldt 5. Aug 10
Fra  MG CONSULTING Skrevet kl. 17:34

Det er jeg enig i, men jeg har fået af vide hvis jeg bare holder regnskab over hvad jeg har solgt og gøre det over mit frikort, behøver jeg ikke og indberette noget, men hvis jeg bare laver en kvittering hver gang altså en faktura over hvert salg, så er der vel intet galt er der?

Fra Vanløse
Tilmeldt 28. May 05
Indlæg ialt: 1805
Skrevet kl. 17:40

Hej Mads

Jeg ville ikke. Men der er heller ikke min stil.

Men synes jeg har set dem før og tror det er et trend produkt som man kan få alle steder.

Jeg ville mere satse på noget unikt eller klassisk produkt.

Men det kommer jo an på indkøbs pris og mængde du skal købe det i og hvis du har råd til at satse dette beløb så prøv det af hvis der er det du brænder for.

Med venlig hilsen

Brian Jørgensen lobib.dk

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1543
Fra  Sjællands ejendomsservice Toprobot.dk Skrevet kl. 17:42

Mads:

Det er jeg enig i, men jeg har fået af vide hvis jeg bare holder regnskab over hvad jeg har solgt og gøre det over mit frikort, behøver jeg ikke og indberette noget, men hvis jeg bare laver en kvittering hver gang altså en faktura over hvert salg, så er der vel intet galt er der?

Mads, du er på det rigtige gode spørgsmål . som kommer på Amino hele tiden........

Du skal betale skat af dit overskud, frikort eller ej.

Hvis du laver en faktura hver gang, enten til privat eller erhverv, så skal du svare skat af det

Fra Struer
Tilmeldt 5. Aug 10
Fra  MG CONSULTING Skrevet kl. 17:43

Det hele ligger nok i at jeg aldrig har kunne finde det jeg brænder for.. Det går mig virkelig på nerverne! Jeg vil så gerne i gang og det har jeg ville de sidste 1-2 år, men har aldrig kunne finde det! Jeg kan ikke se det fede i at sælge armbånd, men det var bare for at prøve og sælge! desuden så er det virkelig svært og finde leverandøre og sådan nogle ting... Man mister lidt håbet for det, og så arbejder jeg ved et fritidsjob for at skaffe penge til det projekt jeg gerne vil, det er ret besværligt vil jeg mene!

Side 1 ud af 3 (23 indlæg)