Det hele ligger nok i at jeg aldrig har kunne finde det jeg brænder for.. Det går mig virkelig på nerverne! Jeg vil så gerne i gang og det har jeg ville de sidste 1-2 år, men har aldrig kunne finde det! Jeg kan ikke se det fede i at sælge armbånd, men det var bare for at prøve og sælge! desuden så er det virkelig svært og finde leverandøre og sådan nogle ting... Man mister lidt håbet for det, og så arbejder jeg ved et fritidsjob for at skaffe penge til det projekt jeg gerne vil, det er ret besværligt vil jeg mene!
Det er det jeg aldrig har fundet, jeg kan ikke! Når jeg altid finder et eller andet så går det i vasken! Jeg har siddet i 1-2 år og ventet på jeg skulle finde det! Lavet videoer, skrevet en masse, lavet podcasts og alt muligt andet og har aldrig kunne finde det! Det er svært syntes jeg!
Det er det jeg aldrig har fundet, jeg kan ikke! Når jeg altid finder et eller andet så går det i vasken! Jeg har siddet i 1-2 år og ventet på jeg skulle finde det! Lavet videoer, skrevet en masse, lavet podcasts og alt muligt andet og har aldrig kunne finde det! Det er svært syntes jeg!
Mads; Du er i en ung alder, og har mange år foran dig, tag det med ro og find din niche.
Kan ikke se nogle podcasts eller videoer på din web link.
Så lav en blog om dette at du ikke kan finde det. Prøv det af det er det vi andre gør. Så kan du altid gøre det bedre når du bliver klogere
Som nogle klove hoveder tidligere har skrevet på Amino en web side er først død når der ikke sker noget.
Jeg har sider med 250 til 450 besøgende men da jeg synes det tog formeget af min tid fandt jeg noget andet men jeg har også lavet fejl så jeg har ikke fundet det endnu. Men jeg prøver heletiden og hvis det ikke lykkes så tager jeg noget andet.
Det er jo også sjovt og prøve det rigtige kommer lige pludseligt. Også er det rigtigt sjovt. Men hvis man ikke prøver så bliver det aldrig sjovt.
Har lige lavet en plan over for hvad jeg vil lave! Jeg havde en ide men lavede så et træ af en art, for at finde ud af det, jeg vil nemlig lige tænke lidt mere over den ide jeg har fået mig! Syntes ikke rigtig der er er andre af den slags. Den er faktisk unik - også alligevel ikke men her er et billed af det:
Lidt sjovt jeg tog et billed af det, men som man også kan se, så er det ud fra tøj den har kæmpet sig langt ned, og det er nok også noget med hele min fars familie er nærmest selvstændige eller har været! Min farfar var tøj mand, min fars bror er elektriker (selvstændig) Grønning EL http://www.gronning-el.dk/ Så er der min far HG DATA www.hgdata.dk
Som man nok kan se så startede de ud ret tidligt i årene ang. navnene! Men utroligt nok så er min far en lille forhandler, og alligevel har han formået og overleve! Fantastisk!
Men jeg tror jeg går i min farfars fodspor, for jeg har fundet en mega fed ide syntes jeg selv, og det kan jeg vel finde kontakter i Kina til at lave! Snakkede også med en der hed søren eller sådan, så jeg tror jeg er godt igang!
Prøv at brug din far til at sparre med. Jeg sparre og spørger ofte min far til råd når jeg kommer til ideer. Min far har nemlig også været selvstændig siden han var 19 år. Så udnyt hans viden og erfaringer.
Jeg bruger sku hele familien ahaha! Og min far er enig i mig i at det her kunne være genialt hvis jeg kunne få det startet ordentligt op, det ved jeg :)!