Fejl |
Markedsføring, PR og branding for eksklusiv webshop lavet af ung iværksætter
- 1
"Personoplysningerne registreres hos henholdsvis Varde Sportsfiskerforening og Grindsted Sportsfiskerforening og opbevares i fem år, hvorefter oplysningerne slettes, med mindre der opretholdes medlemsskab til en eller begge sportsfiskerforeninger.". |
Shit. Den havde jeg slet ikke set. Det var blevet smidt på, da der skulle ansøges til Nets. Jeg har selv skrevet handelsbetingelser for noget tid siden og de er kommet på nu. Tusind tak for at du gjorde mig opmærksom på det! |
hvad jeg ville forbedre på siden gøre tekster længere og gerne nyheds bloggen på siden få videoer på siden få google plus på siden og en masse likes få lavet en presse meddeles omkring din siden flere tips i denne her tråd http://www.amino.dk/forums/t/147608.aspx?#996877 husk seo er et evigheds arbejde i at forbedre ens side , men det giver gevinst til sidste normalt husk læs også seo bøgerne som er tråden som jeg linker til viden er vigtigt vis skal vinde for fejl kan man lave lettere vis man ikke har viden omkring seo |
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
Tak for svaret. SEO bliver gjort af professionelle, da jeg ikke har nogen viden på området. Jeg har længe tænkt på hvordan jeg kan bruge videoer, men det er ikke rigtig lykkedes mig at finde på en idé. |
du kan sagtens overlade alt SEO til professionelle så får du måske også en bedre video til siden der kan hjælpe dig mere frem ad , men alt samme kan sagtens være andre der hjælper dig med |