Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny linkbuilding service, gode priser!

Side 3 ud af 3 (27 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 19. Jul 10
Indlæg ialt: 353
Fra  Internetpriser.dk Skrevet kl. 14:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Altså 30 links om måneden, inkl. artikler som der står. 249 kr., så har du en timeløn på 3-4 kr. når skatten er betalt... du kan tjene mere på at samle flasker, ikke engang en Polak koster så lidt :-)

Der må da være en form for kvalitetskontrol inden arbejdet går igang? Jeg mener bare, at smider man sit site op i den tro at man kan få gode links, og det ikke forholder sig sådan (Ikke at jeg anklager dig for at gøre sådan), så kan det jo straks blive dyrt på sigt hvis Google straffer en.

Har du nogle referencer på hjemmesider der har opnået noget specielt med dette?

Internetpriser.dk - find og sammenlign internetforbindelser!

Tilmeldt 19. Jul 11
Indlæg ialt: 265
Skrevet kl. 14:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Angrybird:

Timm, det er mig der taler forbi mig selv her, selvfølgelig er det domænets Pagerank vi snakker om her sorry.

vh AB

Så er vi enige. Jeg skulle lige til at spørge, hvordan du ville få et link på forsiden af facebook, yahoo, linkedin osv :)

Det er links fra PR N/A du sælger. Det bør måske fremgå tydeligt af dit tilbud. 

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 14:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten

Det behøves du ikke at tænke på.. Jeg har mine egne. Du sender bare en PB.

vh AB

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 14:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas,  Tænk bare på at det er links fra domæner med gode Pagerank, jeg synes vi skal lade den ligge her. Denne tråd er gået for langt ud. Tak for jeres tid.

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Tilmeldt 19. Jul 11
Indlæg ialt: 265
Skrevet kl. 15:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Det er ikke fordi jeg vil ødelægge din tråd. Der er bare forskel på links.

Er det fra relevante websites med faktisk indhold, er det fra artikel databaser, er det blog comments, er det fra directories, er det fra press releases, er det forum kommentarer, er det forum profiler, hvad er mikset mellem danske og udenlandske sites, er det do-follow eller no-follow?

Jeg vil ikke kommentere på dine priser, før jeg ved, hvilken type links det er. Det svarer lidt til, at du har en tønde med tøj i, som du vil sælge - køberen ved ikke, om det er børnetøj, designertøj eller brugt tøj som hjemløse har gået med. 

Må jeg ikke anbefale dig at lave nogle pakker, hvor man faktisk kan se, hvilke links man køber? 

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Nov 09
Indlæg ialt: 770
Fra  HLnet Skrevet kl. 19:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Andre som har prøvet denne tjeneste?

 iPhone 6

Tilmeldt 29. Jan 11
Indlæg ialt: 96
Skrevet kl. 20:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan du hvilket jeg synes er meget relevant vise os et eksempel på et af dine links

Side 3 ud af 3 (27 indlæg)