|
Hey. Jeg har fået en lille side op at stå, som skal skabe dialog mellem alle dem der er ude og led efter en udd. Jeg tænkte at det ikke kunne undgås at nogen af brugerne på amino, kender nogen der ikke har nogen idé om hvad de skal næste år. håber i vil være med til at sprede rygtet. Mvh. Zullut ps. siden hedder www.uddannelsesdebat.dk |
uddannelsesdebat søger brugere
Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
- 1
|
Men sælg siden, da det ikke altid er lige let at skaffe brugere. Læs lidt i tidligere indlæg herinde, om forumet, og sørg for at fortælle brugeren hvad de får ud af siden. Inde på selve siden gik det fx slet ikke op for mig, at forummet var for unge der var i tvivl om deres uddannelsesvalg. |
// Jesper Skov
|
Siden er 3 dage gammel. mht designet kommer der nok til at gå lidt tid. det er noget der skal laves i fritiden. eknder du nogen der kan designe lidt for billige penge? og kan du komme med nogle forslag til hvor man kunne poste et indlæg om at der findes sådan en side? |
|
Har lige lavet en profil der inde... Er siden kun til at finde ud af hvad man vil, og snakke frem og tilbage om forskellige uddannelser? Ville det ik også være fedt hvis der var et emner hvor man kunne diskutere SU og politik der har indflydelse på vores uddannelser? Jeg ved godt at der står "andet" og man så kan skrive om su osv der, men måske at lave et desideret emne til sådan noget kan kick starte en samtale omkring det? Så får du måske også andre brugere end folk der er i tvivl om hvad de vil? Bare en tanke |
|
Det var faktisk slet ikke en dårlig idé. hvis jeg opretter det, så går du ind og laver nogle indlæg. deal? ![]() kan du ikke sprede rygtet om siden, der er ikke meget ved et totm forum |
|
Jeg skal nok sprede rygtet om din side :-) Og jo jeg kan godt lave nogen indlæg, men så skal du lave en SU debat så jeg kan brokke mig! |
|
Den er oprettet. SU og politik. Så gå i krig og få afreageret. |
Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
Bliv gratis medlem