Hvor har du hørt det henne? Jeg synes det lyder helt vildt.
Jeg tvivler på at han har tænkt sig at gøre et købe template til responsive :D |
Jeg synes design nr. 3 er det pæneste og mest moderne design.
Hvor har du hørt det henne? Jeg synes det lyder helt vildt.
Jeg tvivler på at han har tænkt sig at gøre et købe template til responsive :D |
Jeg synes design nr. 3 er det pæneste og mest moderne design. |
Jeg hælder helt klart til nr. 3. Jeg sidder desuden med en iPad, og alle sider virker fint :-) |
Jeg synes bedst om nr. 1 eller 2. Men er enig i pointen omkring responsive design. Det er klart det fedeste at benytte. (har ingen problemer haft med at loade nogen af siderne i chrome) |
Det var en video jeg så med en fra Google, der fortalte at 2012 skulle være året. Om det passer kan jeg ikke vide Det skal lige siges at jeg ikke selv har et site der er responsiv. Jeg valgte en anden template |
Jeg synes faktisk at alle 3 er flotte Skulle jeg vælge en skulle det være nummer 3 |
Design 1 leder mine tanker over på revision eller regnskabsarbejde. Jeg er enig med at design 3 ser mest prof ud, men den er ikke super indbydende. For mig er den nærmest lidt stram og kold. Derfor hælder jeg mest til design 2, som udviser personlig kontakt (og dermed evt større fleksibilitet) og dynamik - to ting som jeg ville lægge stor vægt på hvis jeg havde en lille forretning og manglede jeres service. Jeg ville nok bruge layoutet (struktur, farver, font) i design 3, men indsætte billedet af den ægte person med iPad'en, og helt klart også bruge kundereference-boksen. Teksten "Få en flot professionel hjemmeside til markedets bedste pris" er også den mest fængende i mine øjne. Held og lykke! |
Hvis jeg var dig, ville jeg nok få en konsulent ude fra til at komme og lave jeres hjemmeside. Hverken i Chrome, Firefox eller IE får jeg vist noget på Design 1, Design 2 og 3 får jeg vist i IE og FireFox det tog dog en 3-5 minutter at få loaded siderne. Men ud fra hvad jeg har set, så ville jeg helt klart gå efter Design 3. Jeg syntes det minder mest om det som vi ser som "trenden" på designs på nettet i dag. design 2 minder lidt om det vi så får 3-5 år siden og det er ikke fedt mere, det var det den gang. Design 1 vil jeg helt holde mig fra, det er bare hvidt og kedeligt Men jeg syntes helt klart i skal få arbejdet på at få lavet noget kode som rentfaktisk kan loades hurtigere end det i har nu, evt skift jeres webhotel ud. |