Hej alle Aminoer.
Jeg og konen har snakket om måske at udleje vore bolig(hus) og flytte tættere på hendes uddannelses sted da det vil lette alt med børn, transport osv. :-) Men kunne godt tænke mig at vide om der er nogen steder man kan se hvad man evt. maks må forlange pr. kvadratmeter og hvilke udgifter/omkostninger der ved det, så man kan sammenligne med om det kan betale sg i forhold til at skulle sælge fx. Vil jo helst beholde huset, men skal jo ej heller være en underskuds forretning. :-) Håber nogen har nogle gode råd/links.
MVh Dennis |
Nu har jeg læst lidt i de øvrige indlæg her, og der ser jeg at man skal sammenligne de øvrige priser som huse udlejes til i området.
Nu er det sådan at der er mange lejligheder til leje i mit område også, men kan jeg i teorien tage og bruges deres pris pr m2 og bruge til at se hvor meget man kan forlange for mit hus?
Eller vil det være mest sikkert at få husleje nævnet til at vurdere hvad en pris på m2 evt. skal være og så sætte huslejen efter det, så er der jo intet at komme efter eller er der???
Håber i vil hjælpe lidt.