Hej amino. Jeg har lavet min første side der skal tjene penge på affiliate marketing som er : www.grancanariaguide.dk Jeg mangler stadig og få lavet en masse på siden, men jeg begyndte også først for 2 dage siden. Jeg kunne godt tænke mig nogle gode råd om seo delen og måske udformningen af siden. Jeg har linket til 2 link kataloger og lavet en henvisning fra et rejseforum til min side. Med venlig hilsen Anders |
Hej Anders,
For det første ville jeg lave et link til siden sådan, at du får et link mere.
Dernæst vil jeg foreslå dig, at du gå igang med, at få skrevet nogle flere tekster til din side. Hvis du sørger for, at lave nogle ordentlige tekster stiger chancen for, at du vil få succes i søgemaskinerne også markant. Sørg for at dine tekster er lange og spændene. Din tekst om Maspalomas fx er på under 250 ord og du går ikke særlig meget i detaljer.
Der findes en masse guides på internettet, der beskriver hvordan man laver et ordentligt affiliate sites, overvej, at læse nogle af disse.
Noget af det jeg tror, at du ville kunne have glæde af, at læse:
Halfdan Timm der også er aktiv herinde har skrevet en fremragende guide på hans blog, som du kan læse her.
Mikael Rieck der også er aktiv herinde har skrevet en lille e-book, som han giver gratis væk på hans website. Den er hurtigt læst, men du vil helt klart lære nogle tricks, som du kan bruge på dit affiliate site.
Hvis du ikke har noget imod, at læse engelsk synes jeg også, at Pat fra Smartpassiveincome.com er god til, at dele ud af sin viden og der er mulighed for, at lære rigtig mange ting.
Held og lykke med projektet.
/Kristoffer