Nu har jeg efterhånden været her lidt tid. Jeg har også, i min egen optik hjulpet en del personer godt på vej med deres sider (både hvad angår SEO, usability, UXD og alt muligt andet.) Men alt er som det plejer, og man kan hurtigt blive fuldstændig blind på egne projekter. Min nye (personlige) blog om sociale medier, SEO og især WordPress trænger til feedback! http://newword.dk Fortæl mig gerne hvad I synes er godt, hvad I synes er skidt og hvad der kan gøres bedre :-) Ps. Hvis du ikke er på Twitter endnu, eller først lige er begyndt at bruge det, så har jeg skrevet en artikel jeg tror du vil få meget gavn af at læse. Fire away! mvh Thomas Astrup Tilføjelse: Jeg har allerede nogle gæsteskribenter i baghånden, men skulle du også have noget at byde ind med, som du har lyst til at dele via min blog, så skriv endelig en PM her :-) (overemnerne er sociale medier, wordpress & seo) |
Jeg har nu fået flere henvendelser direkte på min mail om at blive gæsteskribenter. Det er selvfølgelig fint og dem ønsker jeg mig mange af, men jeg ønsker nok mest af alt feedback :-)
På forhånd tak
Thomas Astrup