Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Flå min blog fra hinanden

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 10. Jul 11
Indlæg ialt: 491
Fra  Confocus ApS Skrevet kl. 11:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu har jeg efterhånden været her lidt tid. Jeg har også, i min egen optik hjulpet en del personer godt på vej med deres sider (både hvad angår SEO, usability, UXD og alt muligt andet.)

Men alt er som det plejer, og man kan hurtigt blive fuldstændig blind på egne projekter.

Min nye (personlige) blog om sociale medier, SEO og især WordPress trænger til feedback! http://newword.dk 

Fortæl mig gerne hvad I synes er godt, hvad I synes er skidt og hvad der kan gøres bedre :-)

Ps. Hvis du ikke er på Twitter endnu, eller først lige er begyndt at bruge det, så har jeg skrevet en artikel jeg tror du vil få meget gavn af at læse.

Fire away!

mvh

Thomas Astrup

Tilføjelse: Jeg har allerede nogle gæsteskribenter i baghånden, men skulle du også have noget at byde ind med, som du har lyst til at dele via min blog, så skriv endelig en PM her :-) (overemnerne er sociale medier, wordpress & seo)

The best way to predict the future is to create it. Se min profil her: Thomas Astrup 

Fra København
Tilmeldt 10. Jul 11
Fra  Confocus ApS Skrevet kl. 11:51

Jeg har nu fået flere henvendelser direkte på min mail om at blive gæsteskribenter. Det er selvfølgelig fint og dem ønsker jeg mig mange af, men jeg ønsker nok mest af alt feedback :-) 

På forhånd tak

Thomas Astrup

The best way to predict the future is to create it. Se min profil her: Thomas Astrup 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 13:44

der er kun et indlæg på siden meget meget tom side

social medier viser først deres logo farve når man køre over dem desuden mangler facebook , det er super du er fremme med google plus da det er begyndt at betyde noget i google , men når det er svært at se får man heller ikke maksimalt udbytte ud ad opgaven

om jer siden god ide der med cvr nummer vis haves et det styrker troværdigheden over siden.

jeg kunne ikke se hvordan jeg kunne kontakte jer på siden ingen kontakt side det ville jeg lave med en kontakt formular og jeres grund info cvr nummer med mere og desuden nok også lettere får gæste blogger på siden vis der var en kontakt side

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København
Tilmeldt 10. Jul 11
Fra  Confocus ApS Skrevet kl. 14:40
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Mikael christiansen:

der er kun et indlæg på siden meget meget tom side

social medier viser først deres logo farve når man køre over dem desuden mangler facebook , det er super du er fremme med google plus da det er begyndt at betyde noget i google , men når det er svært at se får man heller ikke maksimalt udbytte ud ad opgaven

om jer siden god ide der med cvr nummer vis haves et det styrker troværdigheden over siden.

jeg kunne ikke se hvordan jeg kunne kontakte jer på siden ingen kontakt side det ville jeg lave med en kontakt formular og jeres grund info cvr nummer med mere og desuden nok også lettere får gæste blogger på siden vis der var en kontakt side

Hej Michael

Da det er en personlig blog der bare skal sprede nyttig viden er der ikke et CVR-nummer tilknyttet. Du har dog ret i det med "kontakten", men jeg synes nu nok Twitter og LinkedIn samt kommentarer på siden åbner op for det? 

Jeg ved godt siden er tom, men den er jo også lige startet :-) Der kommer snart mange indlæg.

Tusind tak fordi du gad at bruge tid på, at svare. :-)

God weekend (selvom jeg ved du aldrig sover)

mvh

Thomas Astrup 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)