|
Hej, Har lavet lidt grafik til et banner, som så skal laves i flash. Det er 2 billeder der skal skifte, så vel ikke den helt store opgave:) Hvem kan hjælpe? |
Ingen der kan hjælpe. Vil gerne betale for det - igen problem der;)
Debat
|
Ingen der kan hjælpe. Vil gerne betale for det - igen problem der;) |
|
Har lige sendt dig en PM. Torben Nielsen |
|
Jeg kan sagtens hjælpe.... men du burde overveje jquery istedet for, da flash ikke understøttes af iphone/ipad |
Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk - https://icode.dk
|
Hej J Deleuran, Det var da en god ide. Kan det det samme som Flash? Kan du evt. sende mig en PM med din mail? |
|
Hej Felix, Skal du bruge dit flash-banner til web, mobil eller noget tredje? Vi har både erfaring med at lave bannere i flash, gif samt andre gængse formater, så beskriv kort dine behov og forventninger, så vender jeg hurtigt tilbage med et tilbud. De beste hilsner Jeppe Christensen |
|
Hvis det bare er to billeder, der skal skifte mellem hinanden så vil jeg også anbefale at du undlader flash og i stedet får det lavet som en gif-animation. Sagt af en, der har udviklet flash siden 1999. |
Gif Animation??? du mener vel jQuery, ikke? /Nicolaj |
|
Hej alle, Det er et til web. Er der nogen som er interesseret i opgaven det haster lidt. Skriv venligst til min mail. Har skrevet til 2 nu uden jeg har fået svar, så opgaven er stadig åben:) God dag. |