Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad skal man gøre, når potentiel kunde hele tiden kommer med ændringsønsker til kontrakt?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 1. Aug 11
Indlæg ialt: 3
Fra  MOOD BOARD Skrevet kl. 17:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej allesammen!
Jeg er i gang med at få en ny kunde, men det trækker ud med at få denne til at godkende den konsulentkontrakt, jeg har sendt. Derfor - hvor meget skal man 'give sig' i formuleringer og ønsker, når kunden bliver ved med at komme til ændringsforslag (som er til dennes fordel)? Overvejer at lave en helt ny med færre punkter og paragraffer.
Glæder mig til at høre fra jer!

Fra København
Tilmeldt 7. Jun 09
Indlæg ialt: 1662
Skrevet kl. 17:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hvis kunden har været forbi første gang med ændringsønsker du har imødekommet og der herefter kommer flere, så ville jeg begynde at rulle de første ønsker tilbage igen.

De første imødekommelser var jo under forudsætning af en færdig aftale, men de nye ønsker er 'åbenbart' vigtigere for kunden :-)

Folkeafstemning om Patentdomstolen

Tilmeldt 29. May 07
Indlæg ialt: 245
Skrevet kl. 17:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Naar kunden aendrer projektet aendrer du prisen tilsvarende.

Forklar kunden at den nuvaerende kontrakt indeholder et bestemt "scope" og tidshorisont. aendringer til scope vil medfoere en "change-request" der potentialt kan medfoere en aendring i pris.

/Nicolaj

Tilmeldt 1. Aug 11
Indlæg ialt: 3
Fra  MOOD BOARD Skrevet kl. 18:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak begge! Fx vil kunden (som jeg skal arbejde for 20 pr.md.) ikke have, at jeg arbejder for andre kunder, der kan være konkurrerende rent brand- og markedsmæssigt - og vil heller ikke have, jeg holder ferie, når det ikke passer kunden, fx i peak-salgsperioder. Hvad synes I?  

Tilmeldt 29. May 07
Indlæg ialt: 245
Skrevet kl. 18:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Eksklusivaftaler boer efter min mening altid koste ekstra, men jeg sys du skal se paa om kunden er high-profil eller kan bringe mere business til dig senere. I saafald ville det maaske vaere en god ide at vaere lidt "large" med saadanne ting.

/Nicolaj

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)