Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Wordpress sidebar med seneste kommentarer, seneste indlæg og tags ?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 23. Dec 10
Indlæg ialt: 108
Skrevet kl. 16:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Jeg har kigget på en masse wordpress hjemmesider nu. Fælles for mange af dem er at de vælger at fylde deres sidebar ud med seneste kommentarer, seneste indlæg, tags osv. Er det fordi det er godt i forhold til SEO eller hvordan ? :)

MVH Martin
Wallstickers verdenskort 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:25

Martintb:
Jeg har kigget på en masse wordpress hjemmesider nu. Fælles for mange af dem er at de vælger at fylde deres sidebar ud med seneste kommentarer, seneste indlæg, tags osv. Er det fordi det er godt i forhold til SEO eller hvordan ? :)

Jeg gør det selv fordi jeg synes det er relevant for brugeren.

Eksempelvis med Seneste indlæg, så hjælper den 'widget' nok ikke særlig meget på forsiden, men når personen læser et indlæg så istedet for at gå til forsiden igen, kan han lige hurtigt klikke ude i siden. Det gør at de besøgende læser flere artikler, og dermed større chance for at de klikker på reklamerne.

Jeg ved ikke om det giver noget SEO, men jeg gør det blot for brugervenligheden.

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jun 09
Indlæg ialt: 2317
Fra  PITOT Watches Aps Skrevet kl. 16:28
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det er ikke med henblik på seo, det er bare brugervenligt og relevant

Watches inspired by fighter jets

Aviator Watches - Pilot Watches - Blue Angels Watch

Fra Vejle
Tilmeldt 24. Jan 10
Indlæg ialt: 2537
Fra  Your Virtual Ninja Skrevet kl. 20:45

I remove them, I believe they remove focus from whats important and add to the confusion

Fra København Ø
Tilmeldt 5. May 11
Indlæg ialt: 116
Fra  Atak A/S Skrevet kl. 08:48

Hej Martin

Faktum er at interne links er godt for SEO, hvorfor seneste indlæg osv. i sidebar på WordPress ofte er en god måde at give seneste indlæg noget styrke, lige efter at de bliver udgivet.

Det er selvfølgelig også brugervenligt at brugeren kan henledes til nyeste indlæg, men hvis ikke du udgiver ret mange indlæg, kan det også blive en udstilling af at din WordPress blog ikke er særlig dynamisk. Så det er - som meget andet - en balance.

Mvh Daniel Nielsen
- marketingmedarbejder hos online marketing bureau Atak Advertising & Marketing

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)