hej alle jeg har set hvor mange af mine veninder og omgangskreds der er blevet vilde med den nye trend at lave flotte og udsmykket kager. Det bliver større og større og det ikke bare de professionelle, det er alle som er kreative indenfor denne genre. Jeg tænker lidt om man måske skulle lave en facebook side eller et netværk, hvor disse kage trends kan komme til udtryk og mine veninder med flere kan sammeligne metoder osv. Det er den nyeste trend idag og ville gerne lave et netværk for alle de interesseret, men hvordan?
Noget andet er twitter og facebook, det er ikke bare updates, det er news online og det skrives mens det sker næsten, og twitter er ofte før med nyheden end andre. Jeg tænker om man kunne udvide det område lidt og lave en hjemmeside som har fokus på nyheder, hvor folk kan lave en update med mere, feks tilhørende billed til historien, kendisser kan lave PR for deres nye album eller fortælle deres hemmeligheder, jo mere gossip er bedre for PR. Det skal være et forum for alle ikke bare journalister, men folk som har en god historie, lokale som stor news, det er updates bare med lidt mere en 10 ord. Er der noget man kan måske? hilsen ann
|
Hvis jeg var dig ville jeg absolut koncentrere mig om idé 1, medmindre du har alt for mange mange penge på kontoen, eller i sidste ende vil forære det hele væk til et hold programmøre der rent faktisk har kompetencer til at lave det.
Men ang. din Cakestagram app er det igen vigtig at du enten kan betale dig fra udviklingen (absolut mange penge) hvis ikke du selv kan programmere, eller partner op med nogle der kan. Men jeg synes rent faktisk at det er en ret sjov idé og meget niché, og hvem ved måske vise sig at være rigtig god.