Kære Aminoer En noget hektisk dag...der har tydeligvis været noget opdatering/ udfald på serveren hvor min side er hostet..der var slukket et stykke tid...nu er der tændt op igen og arbejdshandskerne er taget i brug til noget SEO.. Telefonerne kimer og det er jo sød musik i mine ører Nåh, til den lidt mere alvorlige del. Google har givet denne besked ved optimering af Telesvar: Følgende ressourcer, der kan lagres i en cache, har en kort holdbarhed. Angiv en udløbsdato, der ligger mindst en uge fremme, for ressurcer og så kommer der en liste med forskellige widgets etc. der skal optimeres for bedre hastighed. Dette som jeg har forstået skal indsættes i headeren på siden eller i htaccess filen? HJÆLP gerne med et godt råd til hvordan jeg kommer videre herfra. På forhånd tak! Venlig hilsen Cher Pedersen Telesvar |
Hej Cher.
Jeg ville ikke bruge så meget tid på at optimere hastighed på din side. Den loader hurtigt nok her!
Du får mere ud af at bruge tiden på at skaffe nogle gode links til din side.
Se om du ikke kan finde nogle telefon-relaterede sider, og så få nogle links derfra..