Hej jeg er en ung mand på 21 år . jeg går rundt med en ide i hovedet som jeg brænder for at komme ud med. det er indenfor kommunikation. min ide er at sælge den til Facebook eller Twitter, da det ville være passende til dem mest. men jeg ved ikke hvor jeg skal starte henne. Hele min ide er i hovedet. men om jeg skal lave en app eller hvordan ved jeg ikke helt så tænkte på om der var nogen der ville hjælpe her. Jeg har ingen virksomhed eller noget som helst. Er helt alene om det her projekt. Håber folk vil bruge lidt tid og høre mere. og folk vil lære mig lidt mere indenfor det her. Jeg kan kontaktes på E-mail: liridonm@hotmail.dk men selvfølgelig er i velkommen til at skrive herinde lidt om feedback selvom der ikke rigtig er noget at give feedback til. MVH Liridon Mallopolci En ny hjerne på markedet :) !! |
Hej Liridon, jeg tror det vil hjælpe, hvis du er mere konkret omkring dit projekt. Hvad kan det, hvorfor er det unikt, hvad kræver det at udvikle det - og hvorfor er det så spændende at Facebook og Twitter vil betale dig for det?