Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

En helt ny ide indenfor kommunikation

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 26. Apr 12
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 14:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej jeg er en ung mand på 21 år . 

jeg går rundt med en ide i hovedet som jeg brænder for at komme ud med. det er indenfor kommunikation.

min ide er at sælge den til Facebook eller Twitter, da det ville være passende til dem mest.

men jeg ved ikke hvor jeg skal starte henne. Hele min ide er i hovedet. men om jeg skal lave en app eller hvordan ved jeg ikke helt så tænkte på om der var nogen der ville hjælpe her.

Jeg har ingen virksomhed eller noget som helst. Er helt alene om det her projekt.

Håber folk vil bruge lidt tid og høre mere. og folk vil lære mig lidt mere indenfor det her.

Jeg kan kontaktes på E-mail: liridonm@hotmail.dk

men selvfølgelig er i velkommen til at skrive herinde lidt om feedback selvom der ikke rigtig er noget at give feedback til.

MVH

Liridon Mallopolci

En ny hjerne på markedet :) !! 

Fra København
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 171
Fra  LichtenbergPress Skrevet kl. 14:30

Hej Liridon, jeg tror det vil hjælpe, hvis du er mere konkret omkring dit projekt. Hvad kan det, hvorfor er det unikt, hvad kræver det at udvikle det - og hvorfor er det så spændende at Facebook og Twitter vil betale dig for det? 

Tilmeldt 26. Apr 12
Skrevet kl. 15:44

Hans Hendrik Lichtenberg - Tusind tak for dit svar. det giver mig et sted at starte. 
Jeg vil begynde at skrive min ide ned, men skal jeg have patent for den eller hvordan er det så det fungere?

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 18:53

Hey Liridon,

Ideer har sjældent den store værdi. Det er når ideen bliver ført ud i livet at den får værdi. Derfor tror jeg at din bedste chance for at sælge ideen er at realisere den, og så forsøge at sælge.

Facebook er på det store opkøbstogt lige nu og køber små virksomheder med en god ide, et godt produkt og masser af brugere. Så købelysten er der helt sikkert, men jeg tvivler på at bare købe en ide, som de så efterfølgende selv skal kæmpe for at føre ud i livet, er i høj kurs.

Du skriver ikke om din ide er noget som ville blive et software produkt, eller noget andet. Så det er svært at sige om du kan tage patent på det. Generelt er det svært at tage patent på software men det kan dog lade sig gøre.

Mvh Carsten

Tilmeldt 26. Apr 12
Skrevet kl. 18:58

Carsten Jacobsen

Ideén er skrevet ned på word nu . det er kort men præcist. mangler bare nogen til at vurdere den. Helst privat eftersom jeg ikke rigtig har patent på noget. 

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)