Du er jo allerede godt igang med at markedsføre jeres nye site.
Kan man oprette alle mulige events? Jeg er pt. i færd med at etablere et iværksætternetværk i Nordøstsjælland, og jeg vil da mægtig gerne kunne annoncere vores møder et sted. Kan jeg gøre det på blueskyevent.com?
Jeg synes, at der på forsiden af blueskyevent.com mangler en liste med fx de nyeste opslåede events, eller en liste med sponsorerede events eller noget tredie. Var det en ide? Det giver nemlig et hurtigere, spontant indtryk af, hvad hjemmesiden handler om.
Du er jo allerede godt igang med at markedsføre jeres nye site.
Kan man oprette alle mulige events? Jeg er pt. i færd med at etablere et iværksætternetværk i Nordøstsjælland, og jeg vil da mægtig gerne kunne annoncere vores møder et sted. Kan jeg gøre det på blueskyevent.com?
Jeg synes, at der på forsiden af blueskyevent.com mangler en liste med fx de nyeste opslåede events, eller en liste med sponsorerede events eller noget tredie. Var det en ide? Det giver nemlig et hurtigere, spontant indtryk af, hvad hjemmesiden handler om.
Ja lidt indirekte markedsføring ;)
Ja, på hjemmesiden kan man oprette alle mulige former for events. Vi har "søg eventudbydere" til eventrelaterede virksomheder, hvor de kan markedsføre sig med en virksomhedsprofil. Når man opretter en privat bruger eller virksomhedsprofil kan man oprette events. Disse events vil også blive synlige for dem der ikke er brugere på sitet. Dette vil komme til at figurere ved siden af "Søg eventudbydere" snarest. Du skal dog have en privat bruger for at oprette events. Oprettelse af bruger og events er gratis.
Du kan også oprette grupper. F.eks. iværksætter grupper, hvor i kan arrangere møder osv.
Når du opretter et event, kan du vælge imellem offentlig event og privat event. Private events er kun dine venner på Blueskyevent der kan se dette.
Sjovt du nævner det med events på forsiden, har vi nemlig også tænkt på, kommer på snarest.
I og med I er en Internetorienteret virksomhed ville jeg fokusere på SEO hvis jeg var Jer.
I får selvfølgelig automatisk en god rating senere når i takt med at Jeres site bliver større og I får en masse linkbuilding.
En lille ting jeg bemærkede er at sitet er tilgængeligt både med og uden www. Er det ikke noget der laver DC? Jeg er ikke sikker, så I skal måske spørge en SEO-sagkyndig.
I og med I er en Internetorienteret virksomhed ville jeg fokusere på SEO hvis jeg var Jer.
I får selvfølgelig automatisk en god rating senere når i takt med at Jeres site bliver større og I får en masse linkbuilding.
En lille ting jeg bemærkede er at sitet er tilgængeligt både med og uden www. Er det ikke noget der laver DC? Jeg er ikke sikker, så I skal måske spørge en SEO-sagkyndig.
Mvh.
Mikkel
Hej
Ja lige præcis, dette vil vi også forsøge at optimere. Takker for input :)