@Thomas, har du læst de tråde og set hvor meget der arbejdes med det iøjeblikket?
Jeg syntes ikke det er fair at skrive at amino ikke lytter til brugerne, ej heller tager det seriøst. Derfor må det ligge i at du har set/læst trådene?
@Boysen: Jeg skrev fornyeligt i en tråd, at det var dejligt at se, at der blev lavet en del forbedringer på Amino for tiden, og det mente jeg. Som jeg skrev, er det ikke rendyrket kritik, men ren og skær undren fra min side. De fejl, jeg hentyder til, er af meget ældre dato (og de er der stadig), og det undrer mig, at hver gang der foretages en ændring, så er det som om, at der sker en "forværring" af en anden feature.
Det, der undrer mig, er, at der er nogle helt basale fejl, som jeg ved kan rettes op på. Jeg kender en fremstående programmør, som er aktiv her på Amino, og som har tilbudt sin service uden, at den blev taget alvorligt. Han har fortalt mig, at der er en ret enkel løsning på mange af de problemer, som Amino slås med, men at han ikke blev lyttet til.
Igen: Det er ikke ondt ment, men har bemærket, at der hyppigt er en del frustration iblandt andre Amino-brugere, ikke kun mig, så det er vel rimeligt legitimt at kommentere :-)
Dbh
Thomas