|
Beklager - den lå lige til højrebenet |
nu har jeg oprette , men mon ikke der kommer en sød kvinde til mig
Debat
|
nu har jeg oprette , men mon ikke der kommer en sød kvinde til mig |
Sådan Mikael! |
Head of PPC hos Obsidian Digital Se mere på min profilside.
|
Hej, jeg ønsker dig al held og lykke med dit site. Jeg synes det er en fed idé - at date udfra en fællesinteresse. Jeg tror dog ikke du får mange danske mænd til at oprette sig. Hver eneste gang jeg har været i biografen for at se filmene har 98 % af salen været kvinder. De sidste 2 % er kærester der er blevet tvunget med. alle mænd jeg kender er ikke bare uintereserede i filmene - de direkte hader dem. Af ren nysgerrighed: Skal man ikke have en form for license agreement eller noget i den stil for at køre videre på et koncept som du gør? Det er ikke en anklage. Jeg står bare selv i samme situation med min webcomic bygget på Game of Thrones. |
Hej Christina Jeg havde overvejet det med Harry Potter, men den serie har vægt på nogle helt andre værdier end kærlighed. Jeg er naturligvis klar over, at største delen af fansene af Twilight serien er kvinder. Så ja der vil opstå en efterspørgsel efter mænd, men nu får vi at se. Der er mænd som opretter sig løbende på sitet. |
|
Naturligvis er det ikke i overkanten. Ellers ville jeg ikke skrive det. |
Der er masser af kvinder der inden 2 kvinder er jeg allerede blevet venner med |
|
Sjov ide Sasa. Umiddelbart grinte jeg af ideen og rystede på hovedet. Men sitet henvender sig jo til et internationalt marked og dermed mange potientielle kunder. Mange ideer kan kun testes ved at lade dem møde virkeligheden. I teorien ser mange ideer tåbelige ud. Og det er de fleste af dem også, Men så sker det vidunderlige nogen gange at man får succes med noget som alle rystede på hovedet af og frarådede at bruge penge og energi på. Vil du afsløre hvilken dating software du har brugt? Jeg har nemlig selv overvejet at lave et datingsite på et tidspunkt.
|
|
Tak skal du have. Jeg forsøgte at sende en PM, men funktionen er slået fra. |