Hej Jeg er på udkig efter en god revisor i Århus til min udvidede selvangivelse. Bl.a. til aktier og et par investeringer. - Jesper |
Hej Jesper
Du kan få 3 gratis tilbud på revisorhjælp på Agera
Martin
Hej Jeg er på udkig efter en god revisor i Århus til min udvidede selvangivelse. Bl.a. til aktier og et par investeringer. - Jesper |
Hej Jesper Martin
|
Vil muligheden for at få flere bud ikke være større ved at lægge opgaven under Freelancer? /Henrik |
Hej Henrik Martin
|
hej Jesper - hvis du ønsker en selvstændig regnskabsmand - så kan jeg anbefale Janus P. - www.panduroskat.dk - har netop valgt ham som min regnskabsmand, fremover - meget fair priser, ok fyr, kompetent, seriøs og professionel - han har base i Horsens, men har kunder i hele østjylland og kommer derfor rundt med jævne mellemrum, uanset hvor du selv har base - hvis du ønsker en ´større´ revisor, som er en del af et revisor-bureau - så kan jeg anbefale Jens Pedersen - Dansk Revision/Åbyhøj - har brugt ham indtil nu, men hans kompetencer og derfor pris-niveau er en smule ´over-kill´ i fht. mit behov pt. - tlf. 8936 1212 hilsner dann s. |