Der er sgu' godt gang i Spam filtret i disse dage - denne gang er det Verfied By Visa, der tror vi alle er idioter. forkert adgangskode
|
aaaa... tror du virkelig at det er Visa der har sendt den ud? Det tvivler jeg på.
Der er sgu' godt gang i Spam filtret i disse dage - denne gang er det Verfied By Visa, der tror vi alle er idioter. forkert adgangskode
|
aaaa... tror du virkelig at det er Visa der har sendt den ud? Det tvivler jeg på. |
Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....
NEJ da - er helt sikker på at VISA ikke har sendt den ud. Kan se flere har modtaget lignende sidste efterår - vil blot gøre opmærksom på, at de er i gang igen. |
Foruden denne får jeg også en del omkring paypal. |
Bmi beregner
Webiq.dk - Pagerank Checker
En af mine mails er voldtaget med scam mails. Ville haft en procentdel af verdens samlet BNP hvis jeg fik de penge de tilbyder hele tiden : ) Altså hvor dum kan man være.
ou have been awarded £2,500,000.00 by Euro Millions lottery award. For claims kindly Contact Email: euromillionslottery@kimo.comClaims processing: Dr. Jeffery Johnny Tel:+44-701-112-8393 |
Vores Mailscanner detekterede også denne i hobetal, så vores kunder modtog den ikke Desværre havde VISA valgt ikke at have en SPF record konfigureret i DNS for domænet. Det har de så efterfølgende lagt på. Men træls at det ikke var gjort fra starten. Kan kun opfordre alle med eget domæne der afsender e-mails, at få konfigureret en SPF record for deres domæne. |