Tak for link. Har du anvendt dem eller kender nogen der har siden du anbefaler?
Skal nemlig i gang med at lave noget derovre når jeg er på plads med mit nuværende, i form af salg via amazon.co.uk med fullfillment deal, så rart hvis man kan slippe for alt det administrative bøvl.
Anvendt gennem nogle år, hvor de har vist sig at være både dygtige, superhurtige og prisbillige både i forhold til det selskabsretlige men også med hjælp i forhold til regnskab og revisionsopgaver.
Bemærket at de ofte bliver brugt af andre selskabsfabrikanter som underleverandører på det at stifte selskaber og siden administrere disse.
Anvendt gennem nogle år, hvor de har vist sig at være både dygtige, superhurtige og prisbillige både i forhold til det selskabsretlige men også med hjælp i forhold til regnskab og revisionsopgaver.
Bemærket at de ofte bliver brugt af andre selskabsfabrikanter som underleverandører på det at stifte selskaber og siden administrere disse.
/Henrik
Tak Henrik!
Jeg vil anvende dem når projektet skal skydes i gang. De virker professionelle og hvis de leverer de ydelser der står, så er det billigt.