Det var noget af en aftale da |
Hvad hedder din hjemmeside?
Det var noget af en aftale da |
Der er altid nogle periode hvor man tænker "det her gider jeg bare ikke" men så nogle gange går det rigtigt godt.
Jamen du skal jo lave det du brænder for.. det er ikke os der skal fortælle dig hvad du skal lave da det skal komme inde fra dit hjerte. Hvis VI fortæller dig hvad du kan lave så vil du hurtigt løbe træt i det også og så kommer du her igen.
Det er da en pæn omsætning. Hvorfor så ikke prøve at køre videre med den og tjene nogle flere penge? |
Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....
Fordi det ikke for mig handler om penge, jeg vil lave det jeg brænder for. |
Det svært at sælge en webshop hvis man ikke vil skrive navnet på den??? |
Ansæt en ungarbejder til 60,- / timen og få ham til at ordne forsendelserne ;) |
Nu lavede jeg ikke kun denne her debat for at sælge. Men den hedder bedsgolf.dk |
Men den hedder bedsgolf.dk Ahhh - men tæt på - gætter på bedstgolf.dk :)
|
Hhv. 66 sider indekseret uden www og 39 sider indekseret med www - hvilket er DC og dermed skidt for søgemaskiner - har ikke tjekket dine placeringer udover en søgning på billige søbolde, hvor du ligger på side 4 efter et utal af links til billigegolfbolde.dk og diverse andre, priser på helt ned til 2 kr. for en golfbold, en side - der undskyld mig ikke er særlig prof. lavet og fyldt med stavefejl ... og så en omsætning på 3000 kr. om ugen efter 4 måneder. Holder den nu virkelig også??? |
Besøg JOJOBA.DK og find unikke gaveideer og flotte ting til hjemmet
Jeg vil godt understrege at denne tråd ikke blev startet for at sælge min shop. Jeg startede den her, for at høre om der var nogle der havde nogle spænende idéer til hvad man ellers kunne lave på nettet. Jeg har også kun lavet denne bruger for denne her ene tråd, fordi jeg lige havde nogle spørgsmål. Normalt plejer jeg også at være imod at have mere end en bruger, men denne her gang lavede jeg en ny.. |