Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Niche shop kombineret med affiliate reklamer

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 16:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoér

Jeg driver min lille shop, hvor jeg sælger sikkerhedsskilte og har lige fået startet en blog op på siden.

Mit interesse for sikkerhed, ligger dog langt ud over blog sikkerhedsskilte, og jeg ønsker at blogge om alt indenfor emnet sikkerhed.
Mit spørgsmål går på, om bloggen her: http://www.sikkerhedseksperten.dk/blog ikke ville kunne "gå" som en fin blog med reklamer.

Jeg forestiller mig at jeg fjerner alt hvad der udstråler webshop fra dette område, som fx. counter, kurv, spec. søgefunktion m. farver osv.

Jeg er klar over at jeg bevæger mig på usikker grund, med samtidig at sælge skilte på domænet, men på den anden side, vil jeg bare SÅ gerne kunne holde det hele samlet, og kun fokusere på at arbejde med et domæne.

Hvad ville du gøre?

Fra Vanløse
Tilmeldt 28. May 05
Indlæg ialt: 1805
Skrevet kl. 17:27

Så ville jeg lave det som en blog om deb produkter du selv har eller nært beslægtet. men hvis sikkerhed også er over i vagt firma så begynder det at gå forlangt fra dit eget produkt.

Det vil være skadeligt at have konkurrerende på dit butik domæne som evt linker ud af din butik. 

Jeg ville lave et nyt domæne til en general blog

Med venlig hilsen

Brian Jørgensen lobib.dk

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Skrevet kl. 18:29
Tak Brian , det er vil jeg tage med i overvejelserne.

Emnerne er brandteknisk byggesagsbehandling, brandteori, førstehjælp og regler/krav fra fx Arbejdstilsynet.

Skulle jeg selv anbefale andre, ville jeg også sige at der skulle bruges en ny blog, men ppuuuuuhhhhaaaa. Fokus betyder rigtig meget for mig, og tror jeg vil have svært ved at overskue dobbelt markedsføring.

Jeg kunne selvffølgelig også overveje ikke at reklamere på siderne, så de fremstår neutrale, også tage stilling senere. ;)
Fra Randers
Tilmeldt 19. Apr 10
Indlæg ialt: 217
Fra  LindFoto.dk Skrevet kl. 21:47

Hej Kenneth

Jeg er ikke sikker på jeg ville ændre ret meget - måske blot fjerne "tælleren" fra bloggen - den er lidt dominerende der.

Men jeg synes egentlige kombinationen er fin - og du har en meget overskuelig side - så man ved meget tydeligt hvor man er.

Der er vel ligesom 2 indgange til din blog:
Enten er man kunde i din butik - som så bliver nysgerrig - læser lidt i bloggen - og finder så nemt tilbage og forsætter i butikken.
Eller - man lander på din blog fx. via en søgning i google - og når man så er kommet - kan man se du også har en relateret butik.
Men når man er på bloggen er butikken ikke dominerende.

Fin sammenhæng i mit hoved - ingen grund til store ændringer.

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Skrevet kl. 22:22

Tusind tak for det Dirch

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)