Jeg skal bruge en online booking platform(Dynamisk Booking Platform) til et rejsebureau. Det er vigtigt at platformen kan snakke sammen med De største GDS'er og Hotelleverandøre, (Tourico, GTA, Hotelsbeds, Amadeus, worldspan...) Jeg ved at Travelmarket.dk udbyder dette, men vi vil helst udenom dem, da man ikke ejer deres system man lejer det kun, hvilket vi ikke er interesseret i. Det drejer sig kun om Hoteller og fly.
Jeg hører meget gerne fra folk som enten ved hvor man kan købe sådan en løsning, eller selv har erfaring med at lave en online booking platform.
Sådan et program koster selvfølgelig penge, men der findes allerede mange muligheder i udlandet, hvor man kan købe det færdige produkt, som derfor ikke behøver koste alverden, fordi det allerede er programmeret og bare skal sættes op og passet til. Problemet er at jeg ikke selv kan gøre dette og derfor søger jeg en der kan og som har sat det op for andre rejsebureauer?
Vi er selvfølgelig klar til at betale hvad det koster. og jo det er sikkert billigere at leje, men så er der nogle andre der ejer et af vores vigtige salgsredskaber, hvilket vi ikke er interesseret i.
Vi er et dansk firma ved navnet SAFFR A/S (www.saffr.com) , som har udviklet vores egen booking platform til rejsebureauer, og på ingen måder afhængig af nogen.
Du er velkommen til at kontakte undertegnet, og evt. arrangere et møde i næste uge.